همشهری آنلاین: پل واکر بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن که چندی پیش در سانحه رانندگی درگذشت، ۲۵ میلیون دلار برای دخترش ارث به جای گذاشت.

بازیگر سینمای جهان

به گزارش مهر به نقل از نیویورک تایمز، پل واکر که تنها یک دختر داشت برای استفاده از این ارثیه یک شرط برای دخترش قایل شده و آن این که او با مادرش زندگی نکند.

واکر که سی ام نوامبر درگذشت، پدرش را به عنوان نماینده خودش انتخاب کرده اما همه ارثیه اش را به دختر 15 ساله اش «میدو» واگذار کرده است.

پدر واکر این وصیت را در اختیار دادگاه قرار داده و دادگاه نیز مادر واکر را به عنوان مراقب دخترش انتخاب و تعیین کرده است تا زمانی که این دختر به سن قانونی برسد و بتواند اختیار پولش را در دست بگیرد.

دختر واکر اکنون با مادرش زندگی می‌کند و برای اجابت آخرین خواست پدرش باید نزد پدربزرگ و مادربزرگش برود. همسر سابق واکر درباره این خواست سخنی به زبان نیاورده و روشن نیست که با این مساله موافقت می‌کند یا خیر.

واکر در یک سانحه رانندگی با دوستش راجر روداس کشته شد. اتومبیل پورشه ای که دوستش آن را می‌راند هنگام رانندگی با سرعت حدود 150 کیلومتر، دچار سانحه شد و آتش گرفت.

مرگ تراژیک بازیگر مشهور مجموعه «سریع و خشمگین» آن هم در 40 سالگی شوک بزرگی برای هالیوود و دوستداران وی بود.

با توجه به نیمه تمام ماندن فیلمبرداری قسمت هفتم «سریع و خشن» نظرات متعدد و متفاوتی برای چگونگی ادامه پیدا کردن این فیلم مطرح شده است، اما مسلم این است که بخشی هایی که با حضور واکر فیلمبرداری شده از فیلم خارج نخواهد شد.

کد خبر 250508
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز