یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

گروه ادب وهنر: تازه‌ترین رمان امیرحسین فردی با نام «اسماعیل» در مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌ هنری رونمایی شد.

در این نشست که با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس حوزه‌ی هنری، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌ هنری و رییس انجمن قلم برگزار شد، امیرحسین فردی گفت: این کتاب را حدود 15 سال پیش نوشته‌ام و در تمام این مدت نتوانستم کار جدی دیگری انجام دهم؛ چرا که احساس می‌کردم ابتدا باید این کار انجام شود و سپس به کارهای دیگر بپردازم.

مدیرمسؤول «کیهان بچه‌ها» افزود: ما حق نداریم چیزهایی را که می‌دانیم، در سینه‌ خودمان پنهان کنیم و برای روز مبادا بگذاریم، چرا که تضمینی وجود ندارد ما بمانیم و باشیم. بنابراین ما بدهکار نسل‌های آینده و جوانانی هستیم که در ممالک اسلامی تشنه‌ دانستن رمز انقلاب هستند.

علاوه بر فردی، 3 مدیر حاضر در جلسه رونمایی اسماعیل نیز هر یک درباره نوشتن از انقلاب سخن گفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی به زبان گویای رمان اشاره کرد و گفت: چون طبقات مختلف اجتماعی زبان رمان را درک می‌کنند، بنابراین باید رمان‌نویسی در عرصه‌ انقلاب اسلامی افزایش یابد. خاموشی افزود: اگر قرار است تحولی ایجاد شود، این تحول باید در زمینه‌ حوزه‌ فرهنگی ایجاد شود؛ چرا که پیام انقلاب اسلامی، پیامی فرهنگی است.

حسن بنیانیان، رییس حوزه‌ هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره‌ رمان «اسماعیل» گفت: این کتاب دستمایه‌ای است که می‌تواند به‌جای توصیه و سخنرانی، بسیار کمک‌کننده باشد. رضا امیرخانی، رییس انجمن قلم ایران نیز در ادامه‌ درباره «اسماعیل» و رابطه آن با فردی گفت: نویسنده‌ کتاب انسانی است که زندگی می‌کند و اهل شناخت زندگی است. رمان «اسماعیل» نیز رمانی است که زندگی در آن موج می‌زند. «اسماعیل» در 21 فصل و در شمارگان دوهزارو200 نسخه به‌چاپ رسیده است.

کد خبر 26051

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز