همشهری آنلاین: امیر خوراکیان گفت: رضا مقدسی الگوی ارزشمندی در زمینه‌های مختلف است؛ البته بیشتر از این زاویه که توانسته است نقش حرفه‌ای خود را همراه با اخلاق اسلامی، رعایت حقوق دیگران و ارزش‌های اخلاقی و دینی جمع کند.

امیر خوراکیان

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، امیر خوراکیان دوشنبه 5 خرداد ماه در آئین نکوداشت رضا مقدسی در موسسه فرهنگی مطبوعاتی همشهری، با توجه به تناسب و نزدیکی زمانی و ظاهری الگوها با نسل‌ها و افرادی که می‌خواهند از این الگوها درس بگیرند، گفت: الگو بودن یک امر نسبی است و ضرورتی ندارد بگوییم فردی که الگوست، در همه چیز الگو است. اما لازم است همیشه از الگوهای دوردست دست‌نیافتنی استفاده نکنیم و از الگوهای در دسترس برای نسل نو تمسک بجوییم.

رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا مقدسی را الگوی ارزشمندی در زمینه‌های مختلف دانست و گفت: البته بیشتر از این زاویه که توانسته است نقش حرفه‌ای خود را همراه با اخلاق اسلامی، رعایت حقوق دیگران و ارزش‌های اخلاقی و دینی جمع کند.

معاون اماکن متبرکه و امور زایرین آستان قدس رضوی افزود: هیچ وقت ندیدم در سخت‌ترین شرایط و فشارهای روانی و کاری، رضا مقدسی عصبانی شود و هیچ‌گاه او را انسانی غیرمنطقی و غیر آرام ندیدم. این ویژگی اخلاقی و رعایت ارزش‌های دینی و اخلاقی رضا مقدسی برایم درس بوده است.

امیر خوراکیان خطاب به رضا مقدسی گفت: «شما برای ما، قبل‌ترهای ما و فرزندان ما الگو هستی ...»

بر طبق این گزارش، یونس شکرخواه، حسن نمکدوست تهرانی و فریدون صدیقی از اساتید دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، مهدی ذاکری، سید جلال فیاضی، کاظم انبارلویی، مهدی فضایلی، علی عسگری و مجید قلی‌زاده از جمله مدیران رسانه‌ای کشور در این آئین حضور داشتند.

در خاتمه این مراسم، لوح‌های تقدیر و یادبودهایی از سوی مدیرعامل موسسه همشهری، معاونت برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما، انتشارات سروش، مجمع هنرمندان خراسان، باشگاه خبرنگاران، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران، روزنامه ایران و خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و مهر به رضا مقدسی اهدا شد.

کد خبر 260712
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز