همشهری آنلاین: مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، رضا مقدسی را یک فعال رسانه ای صادق و پاک دانست و گفت: یک فعال رسانه‌ای حرفه‌ای باید در مسیر خبردهی و خبررسانی، صادق و امین و پاک باشد و عقده نداشته باشد؛ شر کسی را نخواهد و با حسن نیت، حسن ظن و امید نسبت به همه پدیده‌ها نگاه کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی دوشنبه 5 خرداد ماه در آئین نکوداشت رضا مقدسی در موسسه فرهنگی مطبوعاتی همشهری، با آرزوی تداوم حضور موفق رضا مقدسی در عرصه مطبوعاتی و فرهنگی، گفت: گروه خونی رضا مقدسی را با گروه خونی خودمان یکسان می‌دانم. مقدسی هیچ حرمت و حیثیتی را لکه‌دار نکرده و آبروی هیچ کسی را نبرده و اگر دغدغه و انتقادی داشته، آن را با صفا و لطف و از طریق شیوه تأثیرگذاری، دنبال کرده است.

وی افزود: روزنامه اطلاعات همواره از دستاوردهای خبرگزاری مهر، با علاقه و اشتیاق و بدون هیچ دغدغه‌ای بهره گرفته است؛ اگرچه برخی رسانه‌ها بوده‌اند که خبرشان یکی دو روز بعد از انتشار مخدوش و نیازمند تصحیح است اما مهر همیشه صادق و امین بوده و با هوشیاری و وسواس، مطالبش را انتخاب کرده که با کمترین تصحیح روبرو شود.

دعایی، دو ویژگی «پوزش کمتر» و «احضار کمتر به دادگاه» را دو امتیاز برای یک مدیر رسانه‌ای و فعال مطبوعاتی دانست و گفت: «این افتخار را دارم که در دوران 32 ساله خدمتم به هیچ دادگاهی احضار نشده‌ام؛ البته در دوران انتخابات سال 76، مطلبی از حجت‌الاسلام والمسلمین حجتی کرمانی چاپ کردیم که در آن مطلب خیلی از حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی تجلیل کرده بود و از رقیب وی زیاد انتقاد شده بود. ستاد حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری از روزنامه اطلاعات شکایت کرد و حق هم با آنها بود؛ ولی جوانمردی و فتوت ناطق‌نوری سبب شد که شکایت را پس بگیرند و ما در امان ماندیم.»

کد خبر 260714
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز