همشهری آنلاین: دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آمادگی این سازمان جهت جمع آوری زکات فطریه خبر داد و گفت: بیش از ۱۷ هزار پایگاه و مسجد در روز عید فطر آماده جمع آوری فطریه هستند.

زکات فطریه

به گزارش فارس، محمد نصیری بابیان اینکه سازمان بهزیستی کشور طبق سنوات گذشته و بر اساس فتوای مقام معظم رهبری و مراجع اعظم تقلید اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه خواهد کرد، اظهار داشت: امسال نیز تمهیداتی برای جمع‌آوری زکات در سطح کشور از سوی بهزیستی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد:‌هموطنان می‌توانند با حضور در مساجد، مصلی‌های برگزار کننده نماز عید فطر و همچنین پایگاه‌های بهزیستی در سطح کشور زکات فطریه خود را به نیازمندان و مددجویان بهزیستی اهدا کنند.

نصیری خاطر نشان کرد:‌بیش از 17 هزار پایگاه از سوی سازمان بهزیستی پیش‌بینی شده است تا زکات فطریه روزه‌داران را جمع‌آوری کنند.

دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته در بخش زکات فطریه 14 میلیارد تومان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال افزایش پیدا کند.

نصیری با تاکید بر اینکه بر اساس بخشنامه ابلاغ شده به استان‌ها، زکات فطریه جمع‌آوری شده در همان روز (عید فطر) و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته زکات فطریه جمع‌آوری شده در بخش تامین هزینه‌های زندگی، تغذیه نیازمندان، مددجویان و همچنین تامین هزینه‌های درمان صرف شد.

دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بر اساس فتوای مقام معظم رهبری و مراجع تقلید عین پول جمع‌آوری شده در بخش زکات برای کمک به نیازمندان هزینه می‌شود.

کد خبر 267056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha