همشهری آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند در زمینه مطالعات بین رشته‌ای قرآنی موفق عمل کند، گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند با طرح و مدیریت مطالعات میان رشته‌ای قرآنی، فضای جدیدی را در جامعه ترسیم کند تا پاسخگوی بسیاری از مشکلات باشد.

به گزارش ایکنا، احمد مسجدجامعی، ایجاد خبرگزاری قرآن و به تبع آن سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور را از دستاوردهای ارزشمند جهاد دانشگاهی و ارتقا دهنده فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در زمینه قرآن و معارف اسلامی دانست و گفت: این اطلاع‌رسانی جنبه ترویجی و تأسیسی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این دو سازمان توانستند بین فعالیت‌های قرآنی داخل کشور با سایر کشورها ارتباط برقرار کنند و زمینه‌ساز جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی مختلف شوند.

مسجدجامعی با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی باید رویکردهای کلان داشت باشد، گفت: مطالعات میان رشته‌ای بین علوم قرآنی و سایر علوم از اهمیت خاصی برخوردار است و ما امروز نیاز به ورود جدی به این زمینه‌ داریم.

وی ادامه داد: اکنون جهاد دانشگاهی گزارشگر فعالیت‌های قرآنی است ولی می‌تواند با طرح و مدیریت مطالعات میان رشته‌ای قرآنی، فضای جدیدی را در جامعه ترسیم کند تا پاسخگوی بسیاری از مشکلات باشد.

کد خبر 267172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha