جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: قبلا قرار بود ۲۵۶۰ واحد در پروژه مسکن ویژه تهرانسر ساخته شود که ۲۵۰ واحد به برج‌سازی و بلندمرتبه سازی اختصاص یافت و اکنون ۲۳۱۰ واحد در این پروژه در حال ساخت است.

ايسنا نوشت: مسعود بیژنی - مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر - در پاسخ به اینکه چه تعداد از واحدهای مسکن ویژه تهرانسر به روش اسکلت فلزی و چه تعدادی به روش قالب تونلی ساخته شده است؟ گفت: در مجموع 2310 واحد مسکونی در این پروژه ساخته خواهد شد که متقاضی هم به همین میزان وجود دارد.

وی افزود: قبلا قرار بود 2560 واحد در این پروژه ساخته شود اما 250 واحد را به برج‌سازی و بلندمرتبه سازی اختصاص دادیم که هیچ ارتباطی به این پروژه و متقاضیان آن ندارد.

به گفته بیژنی از 2310 واحد مسکن ویژه تهرانسر 890 واحد به روش اسکلت فلزی ساخته شده و 1420 واحد نیز به روش قالب تونلی تحویل متقاضیان خواهد شد.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با بیان این‌که در برج سازی و بلندمرتبه سازی در این پروژه از ظرفیت سرمایه‌گذاران استفاده خواهد شد، گفت: در پروژه بلندمرتبه سازی واحدهای مسکونی، تجاری و اداری ساخته خواهد شد که زمین آن نیز در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن است و هیچ ارتباطی به پروژه مسکن ویژه تهرانسر ندارد اما این کار مطمئنا باعث افزایش ارزش افزوده واحدهای ساخته شده مسکن ویژه تهرانسر خواهد شد و به نفع متقاضیان خواهد بود.

وی گفت: از آورده متقاضیان مسکنت ویژه فقط مسکن آن ها را تامین می کنیم و ساخت امکانات دراین پروژه با آورده سرمایه‌گذاران خواهد بود.

کد خبر 267337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha