شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: بررسی جریانات اخیر اقتصادی هنرهای تجسمی در ایران با حضور مرتضی کاظمی، علی مرادخانی، رضا نامی و لیلی گلستان در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، نشست بررسی اقتصاد هنر در ایران که به ابعاد مختلف جریانات موازی با هنر می‌پردازد با حضور مهندس مرتضی کاظمی مشاور اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مهندس علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا نامی و لیلی گلستان از کارشناسان برجسته هنرهای تجسمی روز 14 مردادماه خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این نشست وضعیت اقتصادی هنر ایران در منطقه خاورمیانه، حضور ایران در حراج‌های معتبر خارجی، نقش حراج‌های داخلی بر جریان اقتصادی هنر، وضعیت هنر و نوع اقتصادی شدن آن با حضور کارشناسان مختلف بررسی خواهد شد.

مدرسه هنری «ایده» در سال‌های اخیر با نگاهی به واکاوی جریانات موازی با هنر که نقش تعیین‌کننده‌ای در وضعیت و جریان هنر دارد اقدام به برپایی نشست‌ها و انتشار کتاب‌های متعدد کرده است که می‌توان به نشست «انتزاع در هنر ایران»، «نقاشیخط و هنر معاصر ایران» و ... اشاره کرد.

نشست «اقتصاد هنر» روز سه‌شنبه 14 مردادماه از ساعت 16 در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود و ورود برای تمام علاقمندان آزاد است.

کد خبر 267406

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha