همشهری آنلاین: رقابت‌های چوگان جام گابریک عصر روز پنجشنبه ۶ شهریور در محل باشگاه چوگان قصر فیروزه با سقف هندیکاپ صفر تا ۴ آغاز شد.

Polo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون چوگان، در روز نخست ابتدا تیم کانون چوگان از استان البرز با برتری ۶ بر ۳ تیم نزاجا را شکست داد و به مرحله بالاتر صعود کرد.

در بازی دوم نیز تیم قصر فیروزه با برتری ۴ بر ۱ نوروزآباد را مغلوب كرده و به مرحله بالاتر رفت.

صبح جمعه هم تیم های برنده و بازنده جهت تعیین تیم های اول تا سوم به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی رده بندی تیم نزاجا با برتری ۵ بر ۱ نوروزآباد را مغلوب و مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در بازی فینال نیز کانون چوگان با برتری ۷ بر ۲ قصر فیروزه را شكست داد و جام قهرمانی این دوره از پيكارهاي چوگان جام گابریک را به خانه برد.

از نکات جالب توجه این دوره از رقابت‌ها می توان به پرشتاب بودن آن اشاره نمود که به دلیل بالا بودن هندیکاپ بازی‌ها و به کارگیری بازیکنان باتجربه و متبحری چون اسماعیل امامی، سیامک ایلخانی‌زاده ، بهزاد عراقی، بهرام جهانبانی، مسعود مظفری، محمدرضا بهبدی، امی رضا بهبدی، امیرعلی ذوالفقاری، فرهاد آذری و مهدی پورسعادتی بود.

در این دوره از رقابت‌ها که به نفع انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک جهت حمایت از کودکان دیابتی برگزار گردید، سرکار خانم پیرایش و همیارانشان با برپائی غرفه‌هائی به ارائه خدماتی چون مشاوره و تست قند و فشار خون حضار پرداختند و شرکت خورشاد نیز طی قرعه‌کشی جوایزی را به حضار اختصاص داد.

از دیگر حواشی این بازی‌ها می توان به برنامه‌های رادیو گابریک و گفتگو با کودکان دیابتی اشاره نمود.

در پایان به بازیکنان تیم‌های اول تا سوم از طرف فدراسیون جوایز نقدی اهداء گردید.

موسسه گابریک نیز با اهداء لوح‌هایی از ریاست و دست‌اندرکاران فدراسیون چوگان و برخی دست‌اندرکاران تقدیر به عمل آورد.

 

کد خبر 270396

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha