همشهری آنلاین: روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درپی درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری طی پیامی درگذشت این روحانی جلیل‌القدر و یار دیرین امام و انقلاب را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، روحانی عالی مقام،حضرت آیت الله مهدوی کنی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری را به آحاد ملت فهیم و قدر شناس ایران اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیت محترم آیت الله مهدوی کنی تسلیت و تعزیت گفته و طول عمر بابرکت را برای بازماندگان ایشان از خداوند متعال خواستار است.

مجاهدت در راه حق و حقیقت، اعتلای راستی و درستی، تلاش و کوشش در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، تلمذ در نزد استادانی همچون علامه طباطبایی، آیت‌الله بروجردی، امام‌خمینی و آیت‌الله گلپایگانی و نیز جهاد و کوشش در سنگر علم و دانش؛ از ایشان انسانی وارسته ساخته بود که تمام عمر بابرکت خود را به نیکی و خیر گذراند.

قبول مسئولیت در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در شورای موقت انقلاب و دولت های شهیدان رجایی و باهنر، تربیت شاگردانی فراوان در دانشگاه امام صادق (ع) و نیز نشر و گسترش فرهنگ اسلامی با تألیف ده‌ها کتاب علمی و پژوهشی؛ حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی را به پایه و شالوده‌ای اساسی در شکل‌گیری، حفظ و ثبات ایران اسلامی تبدیل کرده است که مطمئناً تا سال‌ها آثار با برکت این روحانی جلیل‌القدر منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت مجدد درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری، علو درجات را برای روح بزرگوار این روحانی عظیم الشأن و صبر و اجر جزیل را برای خانواده و بستگان ایشان از خداوند منان مسئلت می نماید.

کد خبر 275511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha