همشهری آنلاین: مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید سال ۱۳۹۳ موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (براساس سوابق تحصیلی) از روز دوشنبه ۱۹ آبان آغاز و در روز شنبه ۲۴ آبان پایان می پذیرد.

به گزارش ايرنا، حسین توکلی در اين باره اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید سال 1393 برای موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش در آنها براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد، منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.orh انجام می شود.

تمامی داوطلبانی که تا 30 بهمن ماه 1393 موفق به اخذ مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا کاردانش می شوند، ضرورت دارد در صورت تمایل در مهلت در نظر گرفته شده و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما، ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

به گفته توکلی، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان دوره های کاردانی نظام جدید سال 1393 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی پیش از 19 آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته این دوره ها به صورت اینترنتی و از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در مهلت تعیین شده انجام می گیرد.

 

کد خبر 276562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha