همشهری آنلاین: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با ایسنا، در این باره گفت: برابر اخبار دریافتی از مراکز کنترل ترافیک هم اکنون در محورهای دستکم 9 استان شاهد بارش باران هستیم. که از این میان می‌توان به استان‌های قزوین، گیلان، اکثر محورهای شرق و غرب استان تهران، البرز، کرمانشاه، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی و فارس اشاره کرد.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای دو استان آذربایجان غربی و کردستان نیز گفت: محورهای سردشت و تکاب - شاهین دژ در استان آذربایجان غربی و محور بانه در استان کردستان همراه با بارش برف گزارش شده است که لازم است رانندگان برای تردد در این محورها ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوط به شرایط برفی، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که در غیر این صورت ماموران پلیس از ادامه تردد آنان جلوگیری خواهند کرد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر در تمامی جاده‌های کشور وضعیت ترافیکی روان گزارش شده و تنها در باند شمالی آزادراه تهران - کرج شاهد حجم بالای تردد خودروها هستیم که این موضوع به دلیل پیک ترافیک صبحگاهی است.

وی محور شمشک به دیزین را همچنان مسدود اعلام کرد و با اعلام شماره تلفن 88255555 و تلفن سه رقمی 120 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز نیاز به امدادرسانی حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

کد خبر 278848

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha