همشهری آنلاین: کتابخانه تخصصی هنر فرهنگسرای نیاوران یکی از کتابخانه های معتبر هنری کشور است که با تخصیص بودجه مناسب جهت خرید کتاب های فارسی و لاتین حدود یک هزار عنوان کتاب به منابع ارزشمند این کتابخانه افزوده شد.

کتابخانه نیاوران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران کتابخانه تخصصی هنر فرهنگسرای نیاوران یکی از کتابخانه های شناخته شده در حوزه مطالعات و تحقیقات فرهنگی و هنری است که همزمان با فرارسیدن هفته کتاب منابع غنی این کتابخانه تقویت گردید.

خرید و افزودن بیش از 1000 عنوان کتاب هنری به زبان های فارسی و لاتین در هفته کتاب در جهت تکمیل ظرفیت منابع این کتابخانه صورت گرفت. همچنین تجهیز کتابخانه به یکی از جدیدترین نرم افزار های تخصصی کتابخانه که امکان دسترسی سریعتر دانشجویان رشته هنر، اساتید و هنرمندان را به منابع فراهم می کند، یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این عرصه بود.

اعضای کتابخانه فرهنگسرای نیاوران با راه‌اندازی این سامانه می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی و با سرعت از طریق این نرم‌افزار جست و جو و بازیابی نمایند.

همچنین اسکن ،عکس برداری و کپی از منابع با استفاده از این سامانه امکان پذیر است. ضمنا علاقمندان جهت بازدید از تازه‌های کتابخانه فرهنگسرای نیاوران می‌توانند به سایت این فرهنگسرا با آدرس (www.Fniavaran.ir) مراجعه نموده و همه روزه جهت عضویت و استفاده از منابع کتابخانه به نشانی پاسداران، ضلع جنوب غربی پارک نیاوران، کوچه فرهنگسرا مراجعه کنند.

شماره تلفن 22289003 نیز پاسخگوی سوالات علاقمندان پیرامون فعالیت‌های کتابخانه فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

کد خبر 279074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha