دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مرحله‌ی اول بررسی آثار رسیده به جشنواره جایزه داستان تهران به پایان رسید و اسامی نویسندگان آثار راه یافته به دور نهایی در سایت جشنواره به نشانی dastanmag.com اعلام شدند.

جایزه داستان

مینا فرشیدنیک، دبیر جشنواره در گفتگویی با همشهری اعلام کرد در این مرحله 1326 اثری که در مهلت مقرر برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده بودند توسط شورای بررسی داستان ماهنامه داستان همشهری در طی یکماه داوری شدند و مجموعا 40 اثر برای رقابت در بخشهای اصلی و جنبی جایزه داستان تهران به هیات داوران جشنواره معرفی شدند.

دبیر جشنواره افزود: هیات داوران جشنواره عبارتند از علی خدایی، محمد کشاورز، مژده دقیقی، داوود غفارزادگان، و بلقیس سلیمانی که داوری این 40 اثر برگزیده را به عهده خواهند داشت و از بین این آثار نهایتا دوازده اثر را برای دریافت جوایز اصلی و جنبی جشنواره معرفی خواهند کرد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره جایزه داستان تهران، دور دوم داوری تا پایان آذرماه جاری صورت می‌گیرد و از برندگان جشنواره در مراسم اختتامیه‌ای که روز چهارشنبه 3 دیماه در سالن اصلی برج میلاد برگزار خواهد شد، تقدیر می‌شود. دبیرخانه جشنواره از تمامی شرکت کنندگان برای شرکت در اختتامیه دعوت خواهد کرد.دبیر جشنواره در خصوص جوایز جشنواره اضافه کرد جوایز اصلی عبارتند از: مبلغ 70 میلیون ریال برای رتبه نخست، مبلغ 50 میلیون ریال برای رتبه دوم، مبلغ 30 میلیون ریال برای رتبه سوم و تقدیر از هفت اثر برتر هریک به میزان 10 میلیون ریال. جوایز جنبی جشنواره نیز شامل یک جایزه 50 میلیون ریالی و یک جایزه 10 میلیون ریالی است که به ترتیب به داستان‌های برتر با محوریت «حمل و نقل» و «برج میلاد» اهدا می‌شوند.

جایزه داستان تهران را ماهنامه داستان همشهری و سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌کنند و بانک شهر، برج میلاد و معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همکاران برگزاری این جشنواره هستند.

کد خبر 279857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha