پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: محافظان صلح، گروهی که به خاطر هک کمپانی سونی به شهرت جهانی رسیدند خواستار لغو اکران فیلم «مصاحبه» شدند.

هالیوود

به گزارش تسنیم؛ هکرهای محافظ صلح که توانسته‌اند به سیستم های کمپانی سونی نفوذ کنند و اطلاعات میلیون دلاری این شرکت را به دست آورند از این استودیوی هالیوودی خواسته‌اند که اکران «فیلم تروریستی‌اش» را لغو کند.

محافظان صلح که اخیرا ٥ فیلم کمپانی سونی را روی وبسایت‌های عمومی منتشر کرده اند به تازگی اطلاعات شخصی بازیگرانی که با سونی همکاری دارند، از جمله سیلوستر استالونه و ست روگن را هم در فضای مجازی قرار داده‌اند.

بسیاری این حملات را کار کره شمالی می‌دانند اما سران کره هرگونه همکاری مستقیم با گروه محافظان صلح را رد کرده‌اند. این گروه تا اینجا میلیون‌ها دلار خسارت به سونی زده و مشخص نیست که باز هم می‌تواند حمله ای به این استودیو کند یا خیر. به هر حال آنها خواسته خود را مطرح کرده اند. باید دید آیا سونی تن به این باج خواهی می دهد و راه را برای باج خواهی‌های احتمالی بعدی هم باز می‌گذارد یا ریسک انتشار اطلاعاتی دیگر را می‌پذیرد و به اکران فیلم مذکور ادامه می‌دهد.

«مصاحبه» ماجرای دو خبرنگار است که موفق به گرفتن اجازه برای مصاحبه با رهبر کره شمالی شده‌اند. اما سران آمریکا می‌خواهند خبرنگاران خود را آماده کنند تا در امان مصاحبه ترور کیم جونگ اون را صورت دهند.

این فیلم به کارگردانی ایوان گولدبرگ و ست روگن ساخته شده و در آن خود ست روگن در کنار جیمز فرانکو نقش آفرینی می‌کنند.

کد خبر 280791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha