سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: پردیس سینمایی «چارسو» با ۵ سالن مجهز به آخرین فناوری صوتی و تصویری از نوروز ۹۴ در چرخه اکران سینماهای کشور قرار می‌گیرد.

پردیس چهار سو

به گزارش ایسنا، محیر‌الدین صانعی مدیر پروژه بازار «چارسو » در توضیحاتی در خصوص این مجتمع تجاری-سینمایی اظهار کرد:‌ پروژه در 68 هزار متر در طول 40 ماه ساخته شده که آماده بهره‌برداری است و واحدهای تجاری شامل 330 فروشگاه در 6 طبقه که به ارتباطات، موبایل، کامپیوتر و وسایل صوتی-تصویر اختصاص دارد در حال چیدن وسایل هستند و سالن‌های سینمایی نیز به زودی افتتاح خواهند شد.

وی افزود: سالن بزرگ این مجموعه با 323 صندلی و امکان پخش تری ‌دی و با سیستم "دی سینما" از جشنواره فجر با نمایش آثار بخش سودای سیمرغ و نگاه نو افتتاح خواهد شد.

مدیر این پروژه سالن‌های دیگر را شامل دو سالن 110 نفره و دو سالن 140 نفره با مجموع ظرفیت 900 صندلی و فضایی مخصوص ویلچر در سالن معرفی کرد و گفت: یکی از سالن‌ها را به نمایشخوانی هم اختصاص خواهیم داد و برای اجرای نمایش و کنسرت نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

صانعی ادامه داد: لابی فرهنگی به وسعت سه هزار متر در این مجموعه در نظر گرفته شده که به فعالیت‌های فرهنگی از قبیل رونمایی کتاب‌های منتشر شده اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این مجموعه گفت:‌این فضا با هدف تغییر فضای کسب و کار، نگاه و رویکرد جدیدی به مقوله فرهنگ با طراحی مینی‌مالیسم و با استفاده از متریال‌های ساده طراحی شده به گونه‌ای که در هر طبقه فضای دید متفاوتی را به مراجعان می‌دهد و با طرح‌های اسلیمی ایرانی که در نظر گرفته شده ایرانی‌ترین فروشگاه مدرن تهران در دل پایتخت محسوب می‌شود.

مدیر این پروژه با اشاره به دلیل نامگذاری «چارسو» اظهار کرد: به دنبال اسمی اصیل بودیم، ضمن اینکه آوای مدرنی داشته باشد. از نامگذاری اسامی خارجی پرهیز داشتیم و در نهایت به بازار چارسو که از چهار سوق می‌آید رسیدیم؛ چرا که از نظر لوکیشن هم با توجه به واقع شدن در تقاطع جمهوری و حافظ به نوعی چهارسوی تهران است و همچنین شکل مکعب مکان که نام از معماری هم الهام گرفته شده است.

وی با اشاره به فروش بلیت‌های این سالن در پیش فروش جشنواره فیلم فجر گفت: تنها 8 ساعت زمان برای پیش فروش بلیت‌های سالن ما در نظر گرفته شده و بخشی از ظرفیت سالن باقی مانده است که امیدواریم در گیشه در طول ایام جشنواره به فروش برسد.

صانعی با بیان اینکه تقاضای نمایش فیلم «محمد رسو‌ل‌الله (ص)» را برای سالن چارسو مطرح کرده است، اظهار کرد:‌ سالن ما امکان پخش فیلم‌های 25 فریم را دارد و بهترین جا برای نمایش این فیلم است که امیدوارم این اتفاق در سالن ما بیافتد.

کد خبر 285557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha