همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز حضور اثرگذار روحانیان در یگان های ارتش در سراسر کشور و تلاش بی وقفه آنان برای گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی و افزایش روحیه معنوی کارکنان غیور ارتش و خانواده های آنان قابل تقدیر است.

عطاالله صالحی

به گزارش ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشگر ستاد «عطاالله صالحی» در همایش یک روزه روحانیون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در سراسر کشور در تالار غدیر، به سیر تحولات و رخدادهای سیاسی و اجتماعی کشور از قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون و با تاکید بر نقش محوری روحانیت در روشنگری و هدایت نسل ها و اقشار مختلف جامعه اشاره کرد.

وی گفت: آگاه سازی نسل جوان از نقشه های پنهان و آشکار دشمن، آسیب شناسی و مدیریت بحران و لزوم ایجاد تحول معنوی به ویژه در جوانان، از جمله مسوولیت های خطیر روحانیون به شمار می رود که فعالیت های آنان در این زمینه قابل تقدیر فراوان است.

حجت الاسلام «سیدمحمدعلی آل هاشم» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی نیز در سخنانی با تبیین تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا درمورد گسترش حرکت های فرهنگی نو و اثرگذار در سطح نیروهای مسلح، محورهایی از جمله نقش اثرگذار روحانیون و کارکنان عقیدتی سیاسی در یگان های مختلف بویژه مراکز آموزشی و سربازی را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: توجه بیشتر به مناطق محروم و دوردست، گسترش فرهنگ اخلاق مداری، تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و استفاده هرچه بیشتر از فرصت های موجود در جهت تحکیم مبانی اعتقادی و مکتبی نسل جوانان و خانواده های کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله موارد تاکید شده است.

این همایش با موضوع «نقش رهبری و ولایت فقیه در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و تداوم و گسترش آن در سطح جهانی و مدیریت بحران ها» برگزار شد.

کد خبر 285757

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha