دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سوالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ مفهومی خواهد بود که البته این به منزله دشوار بودن آنها نیست.

دفترچه سوالات آزمون سراسری

به گزارش ايرنا، دكتر حسین توکلی افزود: داوطلبانی که کتب دروس را دقیقاً مطالعه کرده باشند، مي‌توانند به پرسش‌هاي مفهومي پاسخ دهند. همچنين در طراحی هر سوال از بخش، قسمت، بحث یا فصولی که وزارت آموزش و پرورش بر اساس بخشنامه‌های رسمی آن را حذف کرده است سوالی طرح نخواهد شد.

وی درباره آمار شرکت‌کنندگان در کنکور 94 اظهار کرد تا ساعت 8 صبح دوشنبه 20 بهمن ماه، 23 هزار و 877 داوطلب در آزمون سراسری سال 1394 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 1394 از ساعت 18 روز 19 بهمن ماه 93 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز سه‌شنبه 28 بهمن ماه پایان می‌پذیرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1394 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز شنبه 18 بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون سراسری سال 1394 در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه 21 و جمعه 22 خرداد ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد؛ نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در هفته اول مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

کد خبر 286783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha