همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه های سفر خود به جمهوری قزاقستان، از هولدینگ قزاق اینجینرینگ که تجهیزات دفاعی این کشور را نیز تولید می کند، بازدید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار سیاری در جریان این بازدید با مدیران ارشد شرکت تولید تجهیزات دفاعی قزاقستان دیدار و درباره توسعه همکاری های دو کشور در زمینه تولید تجهیزات دفاعی گفت و گو کرد.

مسؤولان شرکت قزاقی ضمن اشاره به توان ایران در تولید تجهیزات و ادوات نظامی بویژه صنایع دریایی، برای گسترش همکاری ها در این خصوص، اعلام آمادگی کردند.

هولدینگ قزاق اینجینرینگ از مهمترین مجموعه های صنعتی قزاقستان است که تجهیزات، ادوات و مهمات دفاعی نیز تولید می کند.

امیر دریادار سیاری در پاسخ به بازدید سال گذشته فرمانده نیروی دریایی قزاقستان از کشورمان، به قزاقستان سفر کرده و قرار است امروز از پایگاه دریایی قزاقستان در بندر «آکتائو» در سواحل خزر و صنایع دریایی این منطقه نیز بازدید کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکشنبه شب در صدر هیاتی، به دعوت فرمانده نیروی دریایی جمهوری قزاقستان وارد آستانه پایتخت این کشور شد.

سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه دفاع ملی قزاقستان، بازدید از صنایع کشتی سازی شهر اورالسک، بازدید از بندر اکتائو و پایگاه نیروی دریایی این کشور در دریای خزر از دیگر برنامه های دریادار سیاری در قزاقستان است.

کد خبر 288985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha