همشهری آنلاین: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال مانند سال گذشته در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود و بر اساس پیش‌بینی مسئولان، این نمایشگاه به مدت یک ماه میزبان مردم قرآن‌دوست خواهد بود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید حسین کوششی دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی قرآن شهرداری با محوریت نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس آمادگی خود برای برگزاری نمایشگاه قرآن اعلام کرده و با موافقت مسئول برگزاری نمایشگاه قرآن امسال همچون سال گذشته نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود که البته با تدابیر صورت‌گرفته فضایی که باغ موزه در اختیار نمایشگاه قرار می‌دهد بهتر و بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام کوششی با اشاره به زمان برپایی نمایشگاه قرآن، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي این نمایشگاه به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

  • برگزاری نمایشگاه قرآن در 30 نقطه تهران

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده شاهد برگزاری نمایشگاهی در شأن قرآن و مردم قرآن‌دوست کشورمان باشیم چراکه هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه‌ قرآن جلب رضایت مردم و استفاده کاربردی از قرآن کریم در زندگی است.

دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران در ادامه به برپایی نمایشگاه قرآن در 30 نقطه از تهران خبر داد و گفت: هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در 30 نقطه از شهر تهران نمایشگاهی با مضامین قرآنی برگزار می‌شود تا افرادی که امکان حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن را ندارند بتوانند از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

کد خبر 292661

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha