همشهری آنلاین: مزایده باشگاه پرسپولیس در سازمان خصوصی سازی انجام شد اما مزایده باشگاه استقلال لغو شد.

پرسپولیس - استقلال

پس از برگزاری مزایده، اسامی متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شد. شرکت بهنام پیشرو کیش، شرکت استیل آذین ایرانیان و علیرضا معظمی نیا سه متقاضی خرید پرسپولیس هستند. شرکت شورایکو هم تنها متقاضی خرید باشگاه استقلال است.

طبق اعلام سازمان خصوصی سازی، نتیجه این مزایده تا سه شنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.

خریدار ناشناس پرسپولیس دیر آمد و از مزایده کنار گذاشته شد

علیرضا معظمی نیا از لیست متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد. علیرضا معظمی نیا خریدار ناشناس پرسپولیس دیر به جلسه باز کردن پاکت‌ها رسید و با اعلام پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی از مزایده کنار گذاشته شد. با این حساب تنها دو شرکت استیل آذین و بهنام پیشرو کیش متقاضی خرید هستند و رقابت بین آن هاست.

پوری حسینی در این مورد گفت: «فیش واریزی سپرده شرکت در مزایده همراه معظمی نیا بود و به این دلیل که او دیر رسید، برخلاف میل باطنی‌ام این فرد از جمع متقاضیان خرید پرسپولیس خارج می‌شود.»

مزایده باشگاه استقلال لغو شد

سومین مزایده باشگاه استقلال لغو به هفته آینده موکول شد. عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام این خبر گفت: «با توجه به اینکه تنها متقاضی خرید باشگاه استقلال مبلغ فیش مورد نظر را واریز نکرده، برای باشگاه استقلال مزایده چهارم در روز چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.»

رقم پیشنهادی عجیب برای خرید پرسپولیس؛ 296,666,000,000 تومان

رئیس سازمان خصوصی سازی رقم پیشنهادی متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد.

عبدالله اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در جمع خبرنگاران رقم پیشنهادی متقاضیان خرید پرسپولیس را اعلام کرد.

او گفت: «برای پرسپولیس دو پیشنهاد وجود دارد، یکی پیشنهاد 298 میلیارد تومانی و دیگری پیشنهاد 296 میلیارد و 666 میلیون تومانی. احتمالا از میان این دو متقاضی، یک نفر پول سپرده شرکت در مزایده را به موقع واریز نکرده است. یکشنبه آینده در مورد این مسائل تصمیم گیری می کنیم ولی اگر به هر دلیلی نتوانیم تا یکشنبه نام خریدار را اعلام کنیم، دوشنبه یا سه شنبه این کار را می کنیم.»

کد خبر 293716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha