شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: وقوع یک سانحه در حین شادی طرفداران تیم پرسپولیس پس از پیروزی بر تیم فوتبال استقلال در جمعه شب باعث مرگ دو شهروند ماهشهری در استان خوزستان شد.

قربانیان

به گزارش ایرنا، مسوول مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس شهرستان بندر ماهشهر روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در ساعت 19 و 33 دقیقه با تماس مردمی به مرکز اورژانس ماهشهر اطلاع رسانی و یک دستگاه آمبولانس به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه در بلوار کوثر اعزام شد.

قدرت کرد اضافه کرد: در این حادثه کنترل یک دستگاه خودرو سواری پراید از دست راننده خارج شده و با سه بانوی معلم که در حال پیاده روی در یکی از خیابان های فاز دو ماهشهر بودند برخورد کرد.

وی ادامه داد: با وجود تلاش های نیروهای اورژانس در این حادثه خانم ها علوپور و موسوی از معلمان دبستان سعدی این شهر جان خود را از دست دادند و یکی از مصدومان به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر منتقل می شود.

پس از پیروزی دیشب تیم پرسپولیس مقابل فوتبال استقلال و پایان تقابل سرخابی ها در لیگ برتر فوتبال کشور، بسیاری از طرفداران تیم پرسپولیس با هیاهو و شادی با خودروها و موتورسیکلت های خود وارد خیابان های سطح شهر شده و موجب اخلال در نظم و آسایش مردم شدند.

طرفداران تیم پرسپولیس در برخی شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز نیز پس از پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت مقابل استقلال تهران به جشن و پایکوبی پرداختند.

این جشن ها سبب ایجاد ترافیک و اخلال در تردد خودروها در اهواز شد.

کد خبر 295178

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha