یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: منیژه محامدی می‌گوید این روزها دیگر هنرمند نیست که سالن اجرای نمایشش را انتخاب می‌کند بلکه شرایط به‌گونه‌ای شده که باید دید کجا شرایط اجرا فراهم می‌شود.

منیژه محامدی

به گزارش مهر؛ منیژه محامدی مترجم و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیت خود  گفت: از ۲۹ اردیبهشت نمایش «روز ولنتاین» نوشته لئونارد ملفی را در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه خواهم برد.

البته ۲۹ اردیبهشت اجرای خبرنگاران و عکاسان خواهد بود و اجرای عمومی از ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ آغاز خواهد شد. وی درباره اجرا در تماشاخانه مشایخی توضیح داد: این روزها این هنرمند نیست که سالن نمایشش را تعیین می کند بلکه مساله این است که باید ببینیم کجا امکان به صحنه بردن یک نمایش برایمان فراهم می شود. در شرایط کنونی سالن مشایخی برای اجرای این نمایش مناسب بود.

محامدی در پایان متذکر شد: این نمایش تنها دو بازیگر دارد و شهره سلطانی و فریدون محرابی دو بازیگر این اثر نمایشی هستند. دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از مدیر تولید و برنامه ریز: ارشام مؤدبیان، طراح صحنه: امیرحسین دوانی، طراح پوستر و بروشور: نیلوفر اسدی، موسیقی: ارشام مؤدبیان، بهرنگ معتمدی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: آوا فیاض، عکاس: امیر خدامی، تیزر: اِمسِن جعفری، مدیر صحنه و منشی صحنه: پوریـا شهبازیـان، دستیار طراح صحنه: آرمان خسروی، تیم تبلیغات: کمیل، بابایی، پیمان لسان، مریم پوراحمدی، نوازندگان: ترانه یوسف پور فلوت، بهرنگ معتمدی ویولنسل، حمیدرضا کیانی گیتار، امیر صدیقیان درامز، ضبط موسیقی و افکت: صدا خانه چهل و چهار، صدابردار: پوریا اسدی. نمایش «روز ولنتاین» از ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می رود.

منیژه محامدی مدرس، نویسنده، مترجم و کارگردان تئاتر اجرای نمایش هایی همچون «چشم‌اندازی از پل»، «آمادئوس»، «دوازده»، «پس از سقوط»، «دایره بسته»، «کوری»، «دادگاه نورنبرگ» و ... را در کارنامه دارد. آخرین حضور منیژه محامدی در مقام کارگردان به سال ۹۱ و اجرای نمایش «پس از سقوط» اثر آرتور میلر بازمی‌گردد که با حضور بازیگرانی چون محمد اسکندری، مهوش افشارپناه، فرزانه نشاط‌خواه، رضا مختاری، نیما رئیسی و آناهیتا همتی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت. مراسم تجلیل از سال‌ها فعالیت وی چندی قبل با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، پیمان شریعتی معاون اجرایی مدیرکل و همکاران قدیمی منیژه محامدی در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

کد خبر 295303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha