همشهری آنلاین: مدیرعامل گروه صنعتی مپنا در حاشیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل ریلی از امضای تفاهم‌نامه بین گروه مپنا با راه‌آهن جمهوری اسلامی برای تولید ۱۵۰ لوکوموتیو خبر داد.

عباس علی‌ آبادی در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل ریلی گفت: توافق‌نامه سرمایه‌گذاری در تامین نیرو و بهره‌برداری 150 لوکوموتیو میان گروه مپنا و راه‌آهن جمهوری اسلامی به امضا رسید.

وی افزود: این توافق‌نامه در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل ریلی به امضای مدیرعامل مپنا و دکتر پورسیدآقایی مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی رسید.

مدیر عامل گروه صنعتی مپنا خاطرنشان کرد: بر اساس مفاد این توافق‌نامه با سرمایه‌گذاری گروه مپنا و استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ریلی تعداد 150 لوکوموتیو باری تامین و جهت بهره‌برداری به صورت اجاره تحویل راه‌آهن خواهد شد.

علی‌آبادی با بیان اینکه زمان تحویل اولین لوکوموتیو یک سال بعد از انعقاد قرار داد است، اظهار کرد: تحویل کامل 150  لوکوموتیو در چهار سال انجام می‌شود و دو طرف متعهد شدند که تفاهم‌نامه سه ماه پس از امضای قرارداد اجرا شود.

کد خبر 295653

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha