همشهری آنلاین: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان به هیات رییسه مجلس مراجعه کردند و به این موضوع که چرا فیلم جلسه غیرعلنی در فضای مجازی پخش شده شکایت کردند.

جلسه غیر علنی مجلس

به گزارش ايرنا، علیرضا منادی افزود: این نمایندگان بیان کردند که شکایتشان را به هیات نظارت بر نمایندگان نیز ارایه می کنند زیرا کسی حقی ندارد از جلسه غیرعلنی مجلس فیلم بگیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام خلاف اصل 25 قانون اساسی است و به منزله استراق سمع است.

وی اظهار داشت: کسانی که این کار را کرده اند باید مورد پیگرد قرار گیرند زیرا این جزو اسرار مملکت است. نماینده راز کشور را باید برای مردم نگهدارد. این همه دشمن به دنبال آسیب زدن به ما هستند.

منادی افزود: کسانی که این کار را کرده اند باید شناسایی شوند و باید مشخص شود چه کسی فیلمبرداری کرده و چه کسی آن را نشر داده است.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: مجلس برای آقای ظریف و تیم مذاکره کننده احترام قائل است و ما قدردان زحمات آنها هستیم. تیم مذاکره کننده مردان بزرگی هستند که اسمشان برای همیشه در تاریخ ماندگار است و ما تمام قد در برابرشان به احترام می ایستیم.

صحنه هایی از جلسه غیرعلنی مجلس در روز یکشنبه با حضور محمدجواد ظریف و سید عباس عراقچی ساعتی پس از پایان این نشست در فضای مجازی منتشر شد.

کد خبر 296298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha