همشهری آنلاین: معاون توسعه منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از اختصاص سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به اعضای تیم ملی والیبال ایران خبر داد.

تیم ملی والیبال

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش وجوانان، سید مناف هاشمی با اشاره به مصوبه جدید هیات وزیران برای تیم ملی والیبال ایران گفت: با پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان و اختصاص دو میلیارد و یکصد میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم امیدواریم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان اختصاص دهد.

وی افزود: اسفند سال گذشته هیات وزیران با پرداخت یک و نیم میلیارد پاداش به تیم ملی والیبال ایران موافقت کرد و با توجه به این که موضوع حواله خودرو برای اعضای این تیم محقق نشد، هیات وزیران دو میلیارد و یک صد میلیون تومان دیگر پاداش برای اعضای تیم ملی والیبال ایران درنظر گرفت که مجموعا سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به آنها پرداخت می‌شود.

معاون وزیر ورزش اضافه کرد: این میزان پاداش اگر بین سی نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود، به طور متوسط هر یک از این عزیزان صد و بیست میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.

هاشمی گفت:همه می‌دانیم هدف ملی‌پوشان اعتلای نام ایران و شادی مردم است و این میزان پاداش هم با توجه به همه محدودیت‌های مالی کشور و وزارت ورزش برای قدردانی از تلاش‌های فراوان آنها در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 299764

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha