همشهری آنلاین: محفل انس با قرآن کریم به میزبانی گروه پدافند هوایی فردو و با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و حجت الاسلام محمد علی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه برگزار شد.

انصاری

حجت الاسلام انصاری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: خداوند در ابتدای سوره مبارکه ابراهیم می‌فرماید: این کتاب بر تو نازل شده است تا به وسیله آن مردم را از ظلمت به سوی نور هدایت کنی و بزرگترین ویژگی کلام وحی هدایت بشر به سوی نور و نجات از کفر است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: مهمترین ویژگی برای انتخاب مسیر شناسایی دوست از دشمن است و خداوند در قرآن دشمن‌ترین دشمنان دین اسلام را یهودیان زمان رسول خدا معرفی می‌کند که در مقابل دین اسلام و پیامبر ایستادند و امروز می‌بینیم که متاسفانه صهیونیست‌ها مسیحیت را هم در سیطره تفکر خود قرار دادند و حاکمان آمریکا که مشکل‌دارترین حکومت روی کره زمین را دارند و عامل ظلم و دست درازی به کشورهای مظلوم هستند تحت نفوذ صهیونیست‌ها هستند یعنی صهیونیسم جهانی برای آمریکا تصمیم می‌گیرد و این لکه ننگی برای جهان مسیحیت است چرا که توانسته‌اند دین واقعی مسیحیت را هم کاملا تحریف کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین تکالیف در اسلام دشمن شناسی است و امروز بزرگترین مشکل جهان اسلام عدم شناسایی مسیر درست از مسیر ظلمت است و نمونه بارز آن جنایات آل سعود در حق مردم مظلوم و بی‌گناه یمن است که در ماه رمضان مردم روزه‌دار یمن را آماج بمب و موشک قرار می‌دهند و همان کاری را می‌کنند که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد .

حجت الاسلام انصاری تاکید کرد: امروز برخی از حاکمان کشورهای اسلامی بر اثر ناآگاهی و بی بصیرتی در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته‌اند و ایران اسلامی تنها کشوری است که با شناخت دقیق اسلام واقعی حاکمیت الهی را در جامعه پیش می‌برد و مقام معظم رهبری پرچمدار مبارزه با آمریکای جنایتکار است.

در این مراسم قاری کشور تانزانیا آقای رجب الشعبانی، حافظ نخبه کشور آقای محمد حسین سلیمانی و گروه تواشیح میعاد برای حضار به اجرای برنامه پرداختند.

کد خبر 299876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha