شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴
۰ نفر

محمود مولایی: علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس جدی‌ترین گزینه مربیگری ملوان برای فصل جدید است.

علی دایی

ظاهرا مذاكره باشگاه ملوان با دايي از مدتي قبل شروع شده و علاوه بر مالك اين باشگاه احمد دنيامالي، رئيس هيأت مديره ملوان نيز از حاميان اين مربي هستند. علي دايي تاكنون درباره پيشنهاد ملوان صحبتي انجام نداده، اما گفته مي‌شود اين باشگاه به تازگي جلسه‌اي را با اين مربي برگزار كرده‌است. محمود آذرگون، عضو هيأت مديره ملوان در اين رابطه مي‌گويد: «حضور علي دايي وعده‌اي است كه داريوش بهشتي، مالك جديد اين تيم به هو‌اد‌ا‌ران داده و احتمالا به‌دنبال اين است كه او را به انزلي بياورد، اما از حضور قطعي او در انزلي اطلاعي ندارم.»

او درباره اينكه آيا جلسه‌اي با علي دايي برگزار شده، عنوان مي‌كند: «ما جلسه‌اي را درباره مالكيت ملوان برگزار كرديم و به توافق رسيديم كه بهشتي عهده ‌دار‌ مسئوليت اين تيم شود، اما درباره سرمربي احتمالا جلسه‌اي غيرعلني در خارج از باشگاه ملوان برگزار شده است.»

علي دايي آخرين بار در ابتداي فصل چهاردهم ليگ برتر مربيگري پرسپوليس را به‌عهده داشت و با اين تيم در 7بازي 8امتياز كسب كرد، طوري كه بعد از باخت 3بر يك مقابل تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي از پرسپوليس كنار رفت. دايي البته بعد از آن و در نيم‌فصل ليگ برتر پيشنهادهايي از سوي ذوب‌آهن، پيكان، صباي قم و تراكتورسازي داشت، اما تصميم گرفت در آن مقطع مربيگري نكند. پس از پايان ليگ برتر راه‌آهن نخستين تيمي بود كه به اين مربي پيشنهاد داد و البته اين مربي پيشنهاد پيكان را هم دريافت كرد. با اين حال، به‌دليل نامشخص بودن وضعيت اين دو تيم براي فصل جديد ظاهرا حضور دايي در اين تيم‌ها منتفي شده است. علي دايي حالا پيشنهاد مربيگري ملوان را در اختيار دارد؛ تيمي كه در ابتداي فصل قبل شرايط مناسبي نداشت، اما در پايان توانست در ليگ برتر بماند. علي دايي در انزلي 2دوست صميمي مانند غفور جهاني و محمد احمدزاده دارد و در عين حال، بهشتي از همشهريان آقاي گل جهان به‌حساب مي‌آيد. ظاهرا اين مسائل مي تواند علي دايي را به حضور در ملوان علاقه‌مند كند.

  • 10ميليارد براي بازيكن

ملوان در فصل چهاردهم ليگ برتر از 30بازي 30امتياز گرفت و با قرار گرفتن در جايگاه دوازدهم جدول خود را از خطر حضور در مرحله پلي‌آف ليگ برتر نجات داد تا بدون دردسر حضورش را در فصل پانزدهم قطعي كند. اختلاف مالك اين باشگاه با سرمربي فصل قبل ملوان منجر به جدايي شد تا اين باشگاه درصدد انتخاب سرمربي بربيايد. اما سرمربي آينده با چه تيمي مواجه خواهد شد؟ بازيكناني مانند آرش افشين و حسين ماهيني همچنان در ملوان خواهند ماند و مسئولان اين باشگاه اميدوار هستند بتوانند بازيكنان سرشناس و البته سرباز را هم به نفرات فصل قبل خود اضافه كنند. گفته‌ مي‌شود مالك اين باشگاه به دايي اعلام كرده كه براي خريد بازيكن 10ميلياردتومان در اختيارش خواهد گذاشت. در عين حال، باشگاه ملوان با بدهي روبه‌روست و با تغييرات جديد در اين باشگاه قرار است بدهي‌هاي اين تيم نيز پرداخت شود.

  • احمدزاده: پيشنهادي ندارم

به غيراز علي دايي از محمد احمدزاده نيز به‌عنوان يكي از گزينه‌هاي مربيگري ملوان نام مي‌برند. احمدزاده كه مربي بومي براي ملوان به‌حساب مي‌آيد، سابقه مربيگري در اين تيم را دارد. با اين حال، وي شايعه پيشنهاد اين باشگاه را تكذيب مي‌كند و مي‌گويد: «براي نخستين بار است كه اين خبر را مي‌شنوم. حتي تا به حال با من صحبت نشده است و مطمئن باشيد در روز‌هاي آينده خبري مبني بر سرمربيگري من در اين تيم نخواهيد شنيد.» او ادامه مي‌دهد: «اولا كه تا به حال پيشنهادي ند‌اده‌اند ضمن اينكه اگر پيشنهادي شد بايد شرايط را بررسي كنم تا در اين‌باره نظر دهم. فعلا در استراحت هستم و بعد از آن به عراق مي‌روم.»

کد خبر 299959

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha