دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳
۰ نفر

مهلت فصل نقل‌وانتقالات امروز در شرایطی به پایان می‌رسد که سرپرست باشگاه پرسپولیس از جذب ۹۰درصدی فهرست برانکو ایوانکوویچ خبر می‌دهد.

علي‌اكبر طاهري‌ درباره وضعيت پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات گفت: «ما تا به امروز روند خوبي را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشته‌ايم و فقط مانده در پست د‌ر‌وازه‌بان و همينطور يك پست ديگر بازيكن جذب كنيم تا تيم‌مان كامل شود. در روزهاي اخير با تمام وجود تلاش كرديم كه هرچه‌ ز‌و‌د‌تر تيم‌مان را كامل كنيم تا با نفرات كامل تمرينات ادامه يابد.» به همين دليل، بعدازظهر ديروز مهرداد طهماسبي، دروازه‌بان فصل گذشته صباي قم براي مذاكره در محل اين باشگاه حضور پيدا كرد. اما فرشاد قاسمي بازيكن پيشين پرسپوليس كه در زمان حميد درخشان از اين تيم كنار گذاشته شد و به سايپا رفت بعد از چند روز تمرين با سرخپوشان توسط برانكو از حضور در تمرينات منع شد. ظاهرا اين بازيكن نتوانست انتظارات برانكو را برآورده كند. برخلاف گفته سرپرست باشگاه، وضعيت پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات مناسب نيست. اين مسائل باعث نگراني هواداران پرسپوليس شده است.

طاهري در اين رابطه گفت: «هو‌اد‌ا‌ران حق دارند نگران تيم‌شان باشند ولي بايد اين را بدانند كه ما با تمام وجودمان براي اينكه تيم خوبي ببنديم، تلاش مي‌كنيم. ما روي ليست برانكو ايوانكوويچ كار مي‌كنيم و بازيكناني كه او از ما درخواست كرده جذب مي‌كنيم و تا به امروز چيزي حدود 90درصد ليستي كه برانكو به ما داده بود را تحقق بخشيديم. ان‌شا‌ء‌الله با جذب يكي، دو بازيكن ديگر ليست بازيكنان‌مان كامل خواهد شد.» او اضافه كرد: «براي جذب بازيكن به هيچ عنوان مشكل بودجه‌اي نداريم و نداشته‌ايم و فقط سعي كرديم بازيكني كه سرمربي مي‌خواست را جذب كنيم. شايد در اين بين هواداران روي يكي، دو بازيكن نظر داشتند اما ما نسبت به آن ليستي كه سرمربي ارائه كرده بازيكن جذب كرده‌ايم.»

در عين حال، مشكلات مالي سبب دلخوري برخي بازيكنان پرسپوليس شده است. محسن بنگر، هادي نوروزي و رضا نورمحمدي كه ظهر ديروز براي دريافت مطالبات خود به باشگاه پرسپوليس رفته بودند، دست خالي آنجا را ترك كردند. اين در حالي بود كه آنها انتظار داشتند بخشي از مطالبات خود را از مديريت باشگاه دريافت كنند. ماريچ مدافع كروات نيز در آخرين لحظات ديروز با پرسپوليس قرارداد بست تا جاي جلال حسيني را بگيرد.

  • اردوي تركيه براي پرسپوليس

برانكو ايوانكوويچ، سرمربي پرسپوليس كه به‌دنبال برگزاري اردوي خارجي است به‌نظر مي‌رسد اين اردو در تركيه برگزار شود. محمود خوردبين، سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس كه ديروز به باشگاه رفته بود در جمع خبرنگاران اعلام كرد كه اردوي پرسپوليس در تركيه قطعي شده است. طاهري نيز اين موضوع را تأييد كرد و گفت: «از ابتدا قرار بود در يكي از كشورهاي اروپايي اردو بزنيم، اما به‌دليل مشكلات ويزايي تصميم گرفتيم به تركيه برويم و در آنجا اردو را برگزار كنيم. تركيه از امكانات خوبي برخوردار است و مي‌توانيم اردوي خوبي را در آنجا برگزار كنيم.»

همچنين اعضاي هيأت‌مديره و سرپرست باشگاه پرسپوليس سخت در تلاش هستند تا هر چه زودتر اسپانسر اين باشگاه را مشخص و مشكلات مالي را برطرف كنند كه در اين زمينه به نتايجي هم رسيده‌اند. به گفته حسين عبدي اگر اتفاق خاصي رخ ندهد تا پايان اين هفته باشگاه پرسپوليس اسپانسر جديد خود را معرفي و همكاري خود را با آن آغاز خواهد كرد.

کد خبر 300220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha