مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در تشریح جزئیات برنامه‌های ویژه تابستان از برپایی جشن‌های روز ملی دختران، تورهای تهرانگردی در ۳۵۴محله و برگزاری هزار برنامه و کارگاه آموزشی ویژه کودکان خبر داد.


بنابراين گزارش، شهرداري تهران امسال با تأكيد بر غني‌سازي اوقات فراغت شهروندان و ايجاد زمينه‌اي براي گرد هم آمدن خانواده‌ها در كنار يكديگر، مجموعه برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي را پيش‌بيني كرده است.

به گفته نرگس معدني پور، يكي از مهم‌ترين اتفاقات تابستان امسال، برگزاري مراسم روز ملي دختران است كه در فاصله ميان ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع)، مجموعه جشن‌هايي در فرهنگسراها، شهربانوها و بوستان‌هاي تمامي مناطق 22گانه برگزار مي‌شود. مديركل امور بانوان شهرداري تهران برگزاري مسابقات خانوادگي، آموزش مهارت‌هاي پيش از ازدواج و نحوه گذران دوران بلوغ را از ديگر برنامه‌هاي روز ملي دختران معرفي كرد. وي در توضيح جزئيات بيشتر برنامه‌هاي ويژه تابستاني گفت: قرار است، برنامه‌هاي فرهنگي با محتواي تربيت كودك، سرگرمي، سلامت تغذيه‌اي و آموزش‌هاي شهروندي براي كودكان يك تا 4سال و والدين‌شان ارائه شود. علاوه بر اين، از تاريخ 19شهريور لغايت 16مهر (همزمان با روز جهاني كودك) در 5پهنه شمال، جنوب، شرق، غرب و مركز مجموعه برنامه‌هاي متنوعي همچون كارگاه هنري، كاردستي با دورريزها، بازي‌هاي بومي، مسابقات ورزشي و... با حضور هنرمندان فعال در حوزه كودك برگزار مي‌شود.

مديركل امور بانوان شهرداري تهران همچنين از حضور 1216تن از بانوان تسهيل گر در سطح محلات شهر خبر داد و گفت: به‌منظور ارتقاي كيفيت زندگي زنان و خانواده در سطح محلات، قرار است تا در تابستان امسال سلسله كارگاه‌هاي آموزشي براي بانوان تسهيل گر برگزار شود تا اين افراد آموزه‌هاي ديني و اسلامي را به بهترين شكل در محلات شهر منعكس كنند.

معدني پور ادامه داد: طي 3‌ماه تابستان 1416كارگاه آموزشي به‌منظور ساخت بهترين‌ها از دورريختني‌ها براي 21هزار و 500نفر از مخاطبان برگزار مي‌شود. وي در ادامه به برگزاري تورهاي تهرانگردي در 354محله تهران اشاره كرد و افزود: بانوان داوطلب محلات مي‌توانند با ثبت نام در اين تورها از تمامي اماكن تفريحي و ديني بازديد كنند ضمن اينكه قرار است تا مجموعه اردوهاي تفريحي در پارك‌هاي بانوان برگزار شود.

کد خبر 300380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha