یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۷
۰ نفر

پایان‌ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر همزمان با آغاز موج تازه سفرهای تابستانی است.

تهران به شمال یکطرفه می‌شود

 مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور نيروي انتظامي به‌منظور رفاه حال مسافران محدوديت‌هاي ترافيكي ايام عيد فطر امسال را اعلام كرد.گفتني است اين محدوديت‌ها مربوط به روزهاي پنجشنبه 25، جمعه 26، شنبه 27و يكشنبه 28تير‌ماه مي‌شود. براساس گزارش مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا، تردد موتور سيكلت از ساعت 12چهارشنبه تا ساعت 24يكشنبه از محورهاي كرج - چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است. در محور كرج - چالوس نيز تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع است. همچنين انواع وسايل نقليه از ساعت14چهارشنبه تا يك بامداد پنجشنبه از مرزن آباد به سمت كرج اجازه تردد نخواهند داشت. با اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17چهارشنبه تا يك بامداد روز پنجشنبه از كرج به سمت مرزن‌آباد هم يكطرفه خواهد بود.

علاوه بر اين تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 10پنجشنبه تا 3بامداد جمعه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع است.به اين ترتيب با اعلام مأموران پليس راه تردد در همين روز و همين ساعات در مسير مقابل يعني كرج به سمت مرزن‌آباد يكطرفه خواهد بود.پس از آن و در همين مسير از ساعت 12روز جمعه تا يك بامداد شنبه ممنوع و در مسير مقابل كرج به مرزن آباد يكطرفه خواهد بود.

به گزارش مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور نيروي انتظامي تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12يكشنبه تا 3بامداد دوشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد در مسير برگشت يكطرفه خواهد بود.درصورتي كه روز جمعه به‌عنوان روز عيد سعيد فطر اعلام شود محدوديت‌هاي يكطرفه از ساعت 12شنبه تا ساعت 3بامداد يكشنبه اعمال مي‌شود.

  • شمشك به ديزين

در محور شمشك - ديزين هم تردد تمام وسايل نقليه سبك و سنگين از ساعت 12چهارشنبه تا ساعت 3بامداد دوشنبه ممنوع است.در محور هراز تردد تمام تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع است و تردد تمام كاميون‌ها وكاميونت‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8چهارشنبه تا 3بامداد دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

همچنين براساس اعلام پليس تمام وسايل نقليه از ساعت 13يكشنبه تا ساعت 3بامداد دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام مامورين پليس راه در محل تردد تمام وسايل نقليه از ساعت 15روز يكشنبه تا ساعت 3بامداد دوشنبه از آب اسك به رودهن (محدوده مشاء) يكطرفه است. البته اگر روز جمعه عيد اعلام شود محدوديت‌هاي يكطرفه از ساعت13شنبه تا ساعت 3بامداد يكشنبه اعمال مي‌شود.

در محور فيروزكوه تردد تمام تريلرها و كاميون‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 13تا 24چهارشنبه و همچنين از ساعت 6پنجشنبه تا ساعت 6دوشنبه از تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع است.

  • ممنوعيت تردد به استثناي حاملين مواد سوختي

براساس اين گزارش در محور قديم رشت- قزوين تردد تمام تريلرها و كاميون‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6تا 24روزهاي پنجشنبه، جمعه، شنبه و يكشنبه از محور قديم رشت به قزوين و بالعكس ممنوع است.

در محور قديم ساوه - همدان و ساوه - بويين زهرا نيز تردد تمام تريلرها و كاميون‌ها از ساعت 12پنجشنبه تا ساعت 2بامداد دوشنبه ممنوع است.

در محور قزوين كرج و قزوين زنجان هم تردد از ساعت 6پنجشنبه تا ساعت يك بامداد جمعه (باند شمالي) و همچنين از ساعت 6يكشنبه تا 2بامداد دوشنبه (باند جنوبي) ممنوع است.

در محور بجنورد - چمن بيد - جنگل گلستان - گرگان - گلوگاه و بالعكس نيز تردد انواع كاميون و تريلر از ساعت 7تا 24روزهاي پنجشنبه، جمعه، شنبه و يكشنبه ممنوع است.

  • از پليس بپرسيد

مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555(10خط) به‌طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه‌هاي كشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان است.

کد خبر 300775

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha