سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای با مظلومیت مذاکرات را پیش برد و دو سال هر نوع توهین و بی‌احترامی را شنیدند لذا امروز تندروها باید از آنها عذرخواهی کنند.

جعفرزاده نماینده رشت

به گزارش ایسنا،‌ غلامعلی جعفرزاده در جمع خبرنگاران پارلمانی با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده کشورمان در احقاق حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای، گفت: فارغ از همه نگاه‌های سیاسی کسانی که به تیم مذاکره کننده ظلم کردند و بی‌احترامی کردند باید استغفار کنند و بعد از حمایت رهبری و به نوعی تقدیر و تشکر ایشان از تیم مذاکره کننده انتظار داشتیم برخی از جریانات از نگاه و نظرات خود بازگردند اما اینگونه نشد.

وی افزود: من فکر می‌کنم با توجه به این‌که کار دولت در مسأله هسته‌ای به نتیجه مطلوبی رسید برخی از جریانات و افرادی که موضوع را افراطی دنبال می‌کردند این درس عبرت را بگیرند که متناسب با خواست ملت حرکت کنند و خود را عاقل‌تر از عقلا و تافته جدا بافته ندانند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تصریح کرد: تیم دکتر ظریف به عنوان یک پتانسیل مبتکر و خلاق ایرانی اهداف مذاکرات را به ثمر رساند و مردم از این اتفاق راضی و خوشحالند.

وی تأکید کرد: امروز و بعد از توافق، تندروها ساکت شدند و امیدوارم از این اتفاق درس گرفته باشند و به روند گذشته خود ادامه ندهند. اما باید به این جریانات فرصت دهیم و به یکباره نمی‌توانند خود را اصلاح کنند و دولت نیز توانست بسیار خوب به یکی از وعده‌های اصلی خود عمل کند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: توافق و دستاورد آن فراتر از چیزی بود که برخی تصور می‌کردند و دستاوردها ارزشمندتر از پیش‌بینی‌ها بوده و من فکر می‌کنم این اتفاق یک فتح باب خوبی برای عبرت گرفتن تندروها شد.

وی افزود: در حوزه اقتصادی توافق همراه با باطل شدن اجماع صهیونیستی - عربی برای منزوی کردن ایران همراه بود و الان ایران با توجه به توان و ظرفیت‌های خود می‌ تواند در عرصه منطقه‌ای و جهانی نقش جدیدی ایفا کند و از بن بستی که ناشی از تحریم‌های به قول آن آقا کاغذ پاره بود خارج شدیم.

نماینده رشت، تأکید کرد: دولت باید با هوشیاری از منافع ایجاد شده از توافق استفاه کند و با تدبیر آن را در کشور با یک برنامه راهبردی هزینه کند و توجه به خواست مردم و جوانان در این میان باید مهم باشد.

کد خبر 301067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha