همشهری آنلاین: در پی انتشار خبر توافق هسته‌ای بین ایران و شش قدرت جهانی چهره‌های سرشناس سینما و تلویزیون ایران و برخی بازیکنان فوتبال به این خبر واکنش نشان دادند.

هسته‌ای

خبرآنلاين نوشت: خبر داغ توافق هسته‌ای بسیاری از هنرمندان کشورمان را به واکنش واداشت. بسیاری از چهره‌های سرشناس در رسانه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق مهم نظرات خود را ابراز کردند.

مهراب قاسم‌خانی نویسنده طنز سینما و تلویزیون در اینستاگرام نوشت: «توافق کلا چیز خوبیه، اصلا واژه خوبیه. دوست بودن با دنیا هم حس خوبی داره... و در آخر مرسی از آقای ظریف که آدم میتونه افتخار کنه که نماینده و معرف کشورش باشه»

رویا میرعلمی بازیگر سریال «شمعدونی» با یک منتشر کردن شعری از حافظ در اینستاگرام نظر خود درباره این خبر را نشان داد :«باده صافی شد و مرغان چمن مست شدند/موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد. بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم/ شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد.»

نیلوفر خوش‌خلق بازیگر سینما با انتشار عکسی از محمد جواد ظریف در اینستاگرام، نوشت :«کاری به توافق ندارم. ولی در هر حال زحمات این مرد و تیم مذاکره‌کننده قابل ستایشه. آرزوی موفقیت برای همه کسانی که برای سربلندی مردم تلاش می‌کنند.»

نرگس محمدی بازیگر سریال «ستایش» زیر تصویر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، شادی خود را اینگونه بیان کرد:«خدایا شکرت، ممنون آقای ظریف.»

اشکان خطیبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز همانند نرگس محمدی، تصویری از پرچم ایران را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت :«زنده باد ایران، یه روز خوب اومد بالاخره»

پس از توافق هسته ای خیلی از ورزشکاران نيز نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و در صفحات رسمی خودشان در شبکه‌های مختلف اجتماعی پیام های تبریک زیادی را فرستادند. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس هم که در اردوی ترکیه به سر می برند پس از شنیدن این خبر دور هم جمع شدند و با گرفتن یک عکس یادگاری و نوشتن یک پیام تشکر از وزیر امور خارجه ایران و تیم همراهش تشکر کردند.

این تصویر را محسن بنگر در اینستاگرامش منتشر کرده است.

پرسپولیسی‌ها

کد خبر 301068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha