همشهری آنلاین: پروانه معصومی بازیگر فیلم «انتهای خیابان مهر» به کارگردانی کامران قدکچیان دلیل حضورش در این اثر را فیلمنامه خوب آن دانست.

پروانه معصومی

به گزارش مهر؛‌پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در فیلم «انتهاب خیابان مهر» به کارگردانی کامران قدکچیان بازی کرده است درباره جزئیات حضورش در این اثر سینمایی گفت: پس از پیشنهادهای مختلف که برای بازی در فیلم و سریال داشتم و خواندن فیلمنامه های بی کیفیت، سرانجام داستان «انتهای خیابان مهر» توجه مرا به خود جلب کرد و با این گروه فیلمسازی همراه شدم.

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: این فیلم یک روایت عاشقانه از زنی است که ۵۰ سال پیش ناخواسته مرد زندگی اش را از او می گیرند و حال پس از گذشت این سال‌ها زن به شیراز برمی‌گردد تا شاید عشق خود را پیدا کند که در این بازگشت، عشق جوانی بار دیگر شکل می گیرد.

معصومی ادامه داد: آنچه توجه مرا برای بازی در این فیلم جلب کرد این بود که داستانی نجیب و روایتی روان داشت و در میان فیلمنامه های بی کیفیتی که به دستم می رسید، فیلمنامه «انتهای خیابان مهر» اثری خوب و کامل بود.

این بازیگر سینما در پایان گفت: همچنین در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون بیژن بنفشه‌خواه، امین حیایی، سحر زکریا، مژگان بیات و مهران رجبی ایفای نقش کرده‌اند.

عبد‌المحمد نجیبی تهیه کننده، کامیار فاروغی مدیر فیلمبرداری، محمود سماک‌‌باشی صدابردار، سودابه خسروی چهره پرداز و کیوان ذوالفقاری طراح لباس از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

فیلمبرداری این فیلم با نام قبلی «عشق سال‌های کوچ» در شیراز به پایان رسیده است.

کد خبر 301497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha