همشهری آنلاین: تهیه کننده برنامه «موج شب» از جزییات این برنامه که به زندگی مجریان باسابقه تلویزیون می‌پردازد و نوعی «مسابقه - اجرا» نیز در آن برگزار می شود سخن گفت.

جلال مقامی

به گزارش مهر؛ مهران رسام با اشاره به برنامه «موج شب» که از پنجشنبه شب اول مرداد از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود، گفت: در این برنامه زندگی مجریان قدیم و خاص به نوعی به تصویر کشیده می شود و فردا شب پنجشنبه اول مرداد ماه با حضور جلال مقامی به عنوان مهمان اولین قسمت برنامه آغاز می شود.

وی ادامه داد: این برنامه دو بخش دارد که در بخش اول به صورت مستند ۱۵ دقیقه ای زندگی مجریان باسابقه تلویزیون مرور می شود و بخش دوم نوعی «مسابقه - اجرا» است و مهمان برنامه که همان مجری پیشکسوت است به شرکت‌کنندگان حاضر در مسابقه امتیاز می دهد.

این تهیه‌کننده برنامه ها و سریال های تلویزیونی به جزییات «موج شب» اشاره کرد و گفت: ضبط این برنامه از هفته گذشته آغاز شده است و تا دو ماه دیگر ادامه دارد و قرار است ۶۰ برنامه ۴۰ دقیقه ای داشته باشیم که پنجشنبه شب ها بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود. 

رسام اضافه کرد: اجرای این برنامه با مسعود فروتن است و کارگردانی آن را مجید پرکار بر عهده دارد و در هر شب از میان شرکت کنندگان یک نفر انتخاب می شود که می تواند با مجری مهمان صحبت کند. 

وی درباره چگونگی انتخاب شرکت کنندگان مسابقه مجری گری در برنامه عنوان کرد: این افراد از طریق آموزشگاه های بازیگری و مجری گری انتخاب شده اند و باز از آنها برای حضور در برنامه تست گرفته شده است. 

رسام در پایان با اشاره به نام برنامه «موج شب» عنوان کرد: این عنوان به دو معنا اشاره دارد که اولی به معنای موج تلویزیون است و دومی به راه انداختن نوعی موج مجری گری است.

کد خبر 301735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha