همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ۳۱ دانشگاه آزاد استان شکل گرفته و از این پس، مدارک دانشجویان به اسم دانشگاه آزاد اسلامی استان صادر می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، دکتر حميد میرزاده در جريان سفر به استان سمنان، در نشست روسای واحدها و اعضای هیأت علمی منتخب استان سمنان، با بیان اینکه 31 دانشگاه آزاد اسلامی استان در سراسر کشور وجود دارد و بقیه مراکز و واحدها خوشه‌های آنها هستند، گفت: از این پس، مدارک دانشجویان به اسم دانشگاه آزاد اسلامی استان صادر می‌شود که هر استان دارای یک کد است.

وی افزود: بنده برای استان سمنان کد 20 را انتخاب می‌کنم بخاطر اینکه تحصیلات تکمیلی در این استان بیشتر است و درصد کارشناس ارشد و دکتری از متوسط بقیه کشور بالاتر است.

  • تأکید بر جلب حمايت خیرین براي اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر جلب حمايت خیرین و وام بانک‌ها براي به اتمام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی واحدهاي دانشگاه آزاد، گفت: تبدیل به احسن كردن اموال مازاد واحدها نیز یکی دیگر از راه‌های پایان یافتن طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی است و این موضوع باید حداکثر تا پایان سال 96 به اتمام برسد.

ميرزاده با اشاره به تأكيد شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی مبني بر انجام کارهای فرهنگی ماندگار در هر منطقه دانشگاه آزاد، گفت: در این زمینه مي‌توان تعداد زیادی از پایان‌نامه‌های رشته‌های علوم انسانی را به معرفی دانشمندان و مفاخر مشهور منطقه اختصاص داد.

وی همچنين مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان را براي تأسيس شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تولید محصولات فرهنگی در استان، تشويق كرد.

  • تعريف پایان‌نامه دانشجویی مرتبط با زندگینامه بزرگان کشور

دكتر ميرزاده در جلسه شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفته بود: اینکه تولیدات فرهنگی ما پیشرفت خوبی نداشته و فرزندان ما بزرگان و شخصیت‌های برجسته کشورشان را نمی‌شناسند یک ضعف جدی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

رئيس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه در هر منطقه می‌توان مفاخر و بزرگان را شناسایی کرد، از اساتید آن منطقه خواست تا پایان‌نامه‌ها را در این راستا تعریف کنند.

  • ميزان فضاي ورزشي دانشگاه آزاد در كشور

ميرزاده در جريان سفر به استان سمنان، در آئين افتتاح لیگ 2 سراسری بسکتبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی نيز ميزان فضای ورزشی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی را بیش از 600 هزار مترمربع اعلام كرد و گفت: 150 هزار مترمربع فضای ورزشی نيز در حال ساخت است.

میرزاده از اختصاص بیش از 150 میلیارد تومان بودجه به امر ورزش دانشگاه آزاد اسلامي در سال 94 خبر داد و اظهار داشت: ورزشکاران حرفه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی طي دو سال گذشته در بیش از 20 رشته ورزشی مقامات اول تا سوم کشوری را به دست آورده‌اند.

کد خبر 302875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha