همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از اظهارات نظری جویباری در خصوص دروازه‌بان سرخ‌ها از وی خواست اصول حرفه‌ای و احترام متقابل را حفظ کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهري آنلاين،‌ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانیم از حضور گسترده تماشاگران در دربی 81 بویژه از حضور پرشور و شعور هواداران پرسپولیس در این بازی تقدیر کنیم که هم به جهت حضور گسترده و هم رعایت مسائل اخلاقی باعث خرسندی و امیدواری جامعه ورزش و فوتبال ایران شدند.

آنچه روز جمعه (8 آبان) روی داد، مایه فخر و مباهات بود. هواداران پرسپولیس با اکثریت تماشاگران حاضر در ورزشگاه با رفتار خود باعث شدند این دیدار برخلاف سنوات گذشته به مسائل حاشیه‌ای آلوده نگردد و اکنون انتظار می‌رود آنها که از نزدیک‌ نیز دستی بر آتش فوتبال دارند به تبعیت از مردم در همین مسیر گام بر دارند.

انتظار می‌رود اشخاص حقیقی و حقوقی در باشگاه و تیم رقیب هم با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای از اظهارنظرهای غیر مربوط درباره اعضای باشگاه و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پرهیز کنند تا چنین رفتارهایی ضمن مخدوش کردن صحنه‌های زیبایی که روز جمعه توسط تماشاگران رقم زده شد در آینده به سکوها تسری پیدا نکرده و باعث بروز حواشی و اتفاقات منفی در ورزشگاه‌ها نگردد و در عین حال باشگاه پرسپولیس را در دفاع از صیانت خود و حق هواداران و اعضای تیم ناگزیر از پیگیری‌های حقوقی نکند.

  • اظهارات جويباري

معاون باشگاه استقلال يك‌شنبه (10 آبان)  رفتار رحمتی را با سوشا مکانی مقایسه کرد و گفت: "اگر از نظر کیفیت فنی باشد که کاملا مشخص است که رحمتی چه ویژگی‌هایی دارد و دروازه‌بان پرسپولیس چه عملکردی داشته است. از نظر رفتاری هم که همه دیده‌اند دروازه بان پرسپولیس چه رفتارهایی در لیگ انجام داده و هم باشگاه پرسپولیس و هم فوتبال ایران را با دردسر روبه رو کرده است. در همین داربی گذشته او با حکم کمیته انضباطی 3 جلسه محروم شد و من نمی‌دانم ملاک اخلاق چیست." این اظهارنظر نظری جویباری واکنش باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت.

کد خبر 312294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha