همشهری آنلاین: پرسپولیس در یک بازی پرحاشیه و ده‌نفره نتوانست مقابل ذوب‌آهن دوام آورد و تن به شکست داد.

پرسپوليس تهران كه توانسته بود با تساوي ثانيه‌ آخر مقابل استقلال روحيه بگيرد در مرحله يك‌چهارم جام حذفي ميزبان ذوب‌آهن بود.

پرسپوليسي‌ها به روال هفته‌هاي جاري بازي را روان آغاز كردند و اين درحالي بود كه پنج بازيكن خود را در اختيار نداشتند.

در آن سوي ذوب‌آهن مدت‌هاست تجربه شكست ندارد، با آرامش پا به اين بازي گذاشت. بازي روال عادي و پررفت و آمد خود را داشت تا اينكه در دقيقه 22 داور روي يك صحنه مشكوك دروازه‌بان سرخ‌ها را اخراج كرد.

اين موضوع روند بازي را تغيير داد. پرسپوليس كه سوشا را به دليل محروميت نداشت، اكنون ايمان صادقي دروازه‌بان دوم خود را نيز از دست داده بود تا مجبور شود با دروازه‌بان تيم جوانان خود بازي را ادامه دهد؛ دروازه‌باني بي‌تجربه كه اضطراب بازي در رفتارش موج مي‌زد.

اما پرسپوليس كه مجبور شده بود هافبك بازي‌ساز خود محسن مسلمان را هم از بازي خارج كند، خوب دويد و خوب جنگيد به گونه‌اي كه تا دقيقه 75 بازي دروازه‌بان اين تيم هيچ توپي را به صورت جدي لمس نكرد.

از اين زمان ذوب‌آهن به سانتر و شوت‌هاي از راه دور مباردت كرد كه در اين خصوص نيز دفاع بي‌نقص پرسپوليس مفري براي سفيد‌هاي اصفهاني نگذاشت.

پرسپوليس در اين نيمه دو موقعيت جدي گل را از دست داد و اين ضعف متداول اين تيم است و يك بار نيز تير دروازه ناجي ذوب‌آهني‌ها شد.

با شروع وقت‌هاي اضافه، ورق برگشت. بازيكنان پرسپوليس ديگر توان دويدن نداشتند و از اين روي فشار ذوب‌آهن افزايش يافت تا اينكه در دقيقه 107 روي يك توپ ساده دورازه‌بان جوان پرسپوليس بد عمل كرد تا گل ذوب‌آهن به ثمر برسد. سرخ‌ها كه حتي توان راه رفتن نداشتند در دقيقه 115 اينبار توسط يار جوان ذوب‌آهن، رضا شكاري 17 ساله بار ديگر دروازه خود را باز شده ديدند تا با اين نتيجه از جام حذفي خداحافظي كنند.

داور اين بازي كه بعد از تصميم به اخراج بازيكن پرسپوليس اعتماد به  نفس خود را از دست داده بود در ادامه بازي چند خطاي پرسپوليس را ناديده گرفت و سپس براي جبران اين عمل خود خطاهاي ذوبي‌ها را هم ناديده گرفت و عملا در اين بازي خطاهايي  صورت گرفت كه داور به آنها توجهي نشان نداد.

کد خبر 312694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha