همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، با تاکید بر اینکه طرح ادعاهای واهی از سوی بابک زنجانی برای خریدن زمان است، گفت: اعاده مطالبات بیت‌المال از امثال بابک زنجانی از سوی قوه قضاییه جای تقدیر و تشکر دارد.

پورمختار

محمد علی پورمختار در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به رسیدگی به پرونده بابک زنجانی به عنوان متهم نفتی، گفت: برخورد دستگاه قضا با پرونده میلیاردر نفتی نشان‌ دهنده عزم و اراده جدی قوه قضاییه برای برخورد با فساد است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ، ادامه داد: اعاده مطالبات بیت‌المال از امثال بابک زنجانی از سوی قوه قضاییه جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه رفتارهای متهم نفتی برای خریدن زمان است،تاکید کرد: حرف‌ها، قول ها و ادعاهایی که از سوی این متهم مطرح می شود مبتنی بر سیاستی است که یا خود طراح آن بوده یا اینکه عده ای در صدد آموزش به وی هستند تا زمان را سپری کنند.

پورمختار با تاکید براینکه بابک زنجانی سعی در مطرح کردن مطالب موهوم دارد، افزود: طرح مسائل موهوم از سوی این متهم نفتی برای گرفتن وقت دادگاه بوده تا دادگاه به آن مطالب بپردازد و خود به خود زمانی برای وی تامین شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه دادگاه و رئیس آن هوشیار بوده و به تمامی جوانب پرونده متهم نفتی ضمن اینکه اگر ادعاهایش صحت داشته باشد توجه خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه نباید اصل رسیدگی تحت شعاع آن ادعاهای واهی متهم نفتی قرار بگیرد، گفت: تمامی ادعاهای وی توسط بازپرس مربوطه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسي مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ادعاهای بابک زنجانی در چارچوب ادعاهای موهوم بوده و ریشه و اساسی ندارد،افزود: باید دادگاه در برخورد با وی کار را به روال کنونی دنبال کند.

کد خبر 314701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha