همشهری آنلاین: الهه احمدی، بانوی ملی‌پوش قهرمان آسیا و جهان در تفنگ بادی ۱۰ متر در جدیدترین رده بندی سایت فدراسیون جهانی تیراندازی همچنان بدون تغییر در جایگاه نخست جهان قرار دارد.

احمدی موفق به کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ در مسابقات آذربایجان و کسب عنوان نخست رقابتهای فینال قهرمانان جهان در مونیخ شده بود.

وی که توانسته بود به فینال تیراندازی المپیک لندن راه پیدا کند یکی از شانس‌های کسب مدال برای المپیک ریو نیز به شمار می‌رود.

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران نیز چندی پیش در مراسم رونمایی از سلاح‌های بادی امیدواری خود را از کسب مدال تیراندازی توسط بانوان در المپیک 2016 برزیل عنوان کرد.

در رده بندی فدراسیون جهانی تیراندازی، نجمه خدمتی دیگر دارنده سهمیه المپیک ریو نیز در رده دهم جدول رنکینگ جهان قرار گرفت.الهه احمدی در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص انتخابش به عنوان برترین بانوی تیرانداز در رشته تفنگ بادی از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی، گفت: «امیدوارم بتوانم عملکرد خوبم را تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل ادامه داده و موفقیت‌های بیشتری بدست آورم.»

وی در مورد اینکه چقدر شانس کسب مدال در المپیک را دارد، تاکید کرد: «البته هیچ چیز 100 درصد قابل پیش بینی نیست و نمی‌توانم بگویم در المپیک موفق می‌شوم یا نه ولی من تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا با آمادگی کامل در آن رقابت‌ها شرکت کنم. همچنین به عنوان ورزشکار تنها به مدال طلای المپیک فکر می‌کنم.»

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰