مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۵
۰ نفر

اعضای شورای شهر تهران پس از بررسی‌های لازم ، لایحه بودجه شهرداری تهران برای سال ۹۵ را با کاهش ۹۰۰ میلیارد تومانی به تصویب رساندند که این امر از سوی برخی واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت.

شورای شهر

به‌دنبال كاهش بودجه پيشنهادي 18700ميليارد توماني شهرداري تهران به 17800ميليارد تومان توسط شوراي اسلامي پايتخت، معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران در اين باره توضيح داد. ناصر اماني گفت: با توجه به اختيارات شوراي شهر در تصويب بودجه، اعضا مصلحت دانستند كه بودجه سال95 نسبت به 94 تغيير قابل توجهي نداشته باشد اما شهرداري تهران تلاش مي‌كند تا كاهش بودجه پيشنهادي تأثيري بر خدمات‌رساني به شهروندان و پروژه‌هاي عمراني، حمل‌ونقلي و نگهداشت شهر نداشته باشد. وي با بيان اينكه شوراي شهر تهران با درنظر گرفتن ركود حاكم بر كسب و كار و احتمال عدم‌تحقق درآمدهاي شهرداري بودجه پيشنهادي95 شهرداري را كاهش دادند، گفت: تمام تلاش شهرداري تهران در سال آينده، تأكيد بر مديريت هزينه‌ها خواهد بود تا شهروندان از خدمات مديريت شهري مانند قبل بهره‌مند شوند.

معاون شهردار تهران درباره اينكه آيا كاهش بودجه در مسير اجراي اقتصاد مقاومتي بوده است يا خير؟ گفت: تدوين بودجه95 توسط شهرداري با رويكرد اقتصاد مقاومتي و مبتني بر استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي، به‌كارگيري منابع و قابليت‌هاي موجود در كشور و استفاده بهينه از فناوري‌هاي نوين است ضمن اينكه امسال نيز با اجراي اين تدابير صرفه‌جويي قابل‌توجهي در هزينه‌هاي جاري شهرداري تهران صورت گرفت.

کد خبر 324497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha