همشهری‌آنلاین: محمدرضا شجریان استاد آواز ایرانی در پیام نوروزی خود به دوستدارانش وعده داد با بهبود اوضاع جسمی‌اش به زودی به ایران سفر خواهد کرد.

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت محمدرضا شجریان - آوازخوان ایرانی-  در حالی که با ظاهری متفاوت و کنار سفره هفت سین نشسته بود در آستانه سال نو، در پیامی ویدیویی به دوستدارانش قول داد که به زودی به ایران سفر خواهد کرد و فعالیت‌های هنری‌اش را از سر خواهد گرفت. او در این ویدیو برای تمام ایرانیان و به خصوص جوانان، آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و از دو دوست دیرینه‌اش محمذرضا لطفی و پرویز مشکاتیان نیز یاد کرد.

ششم اسفند ماه سال گذشته بود که محمدرضا شجریان در یادداشت کوتاهی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، به این مساله اشاره داشت که در آخرین «ام. آر. آی» اش پزشک معالجش موردی را مشاهده کرده و از او قاطعانه خواسته است تا سفرش را لغو کند. استاد می‌خواست برای اجرای کنسرت به ارمنستان (ایروان) برود؛ اما به توصیه دکترش 6 تا 8 هفته در امریکا ماند؛ حالا در پیام ویدیویی که داده است، از بیماری‌اش به عنوان دوستی پانزده ساله یاد کرده که تلاش می‌کند به زودی با او به تفاهم برسد و به ایران بازگردد تا فعالیت‌های هنری‌اش را ادامه دهد.

شجریان در این پیام آورده است: من سال‌هاست با یک مهمان پانزده ساله‌ای آشنا هستم و دیگر با همدیگر دوست شده‌ایم و الان هم من به خاطر او اینجا ایستاده‌ام و طبق دستور پزشکم موهای سرم را هم کوتاه کرده‌ام. چند وقت دیگر اینجا هستم چون در اینجا آرامش دارم و بعد از آن به سراغ شما خواهم آمد و کارهای هنری‌ام را دنبال خواهم کرد. لازم می‌دانم در این لحظه از دو دوست دیرینه‌ام محمدرضا لطفی و پرویز مشکاتیان که بسیار دوستشان دارم و دلم برایشان تنگ شده است یاد کنم و بگویم که دلم برایشان تنگ شده است. باز هم برای شما عزیزان سالی خوش پر از موفقیت و سلامتی داشته باشید.

کد خبر 328600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha