چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی در ۲۴ ساعت گذشته در کشور، گفت: تا کنون ۱۲ شهر و روستا و مناطق عشایرنشین پنج استان کرمانشاه، فارس، لرستان، کردستان و آذربایجان شرقی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش ايسنا، مرتضی سلیمی با اشاره به این که بدنبال بارش‌های 24 ساعت گذشته، امدادگران خدمات لازم را به 150 تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی در 5 استان کشور ارائه کردند، افزود: بر این اساس 25 تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ضمن تخلیه آب از 3 واحد مسکونی، 19 دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی گفت: همچنین پنج دستگاه چادر، 100 تخته پتو، 30 تخته موکت، 120 کیلوگرم نایلون، 150 قوطی انواع کنسرو، 200 قرص نان و 100 بطری آب معدنی میان متاثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شده است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات همچنین به عملیات امداد و نجات در ٢٤ ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: در این مدت 86 مورد ماموریت انجام شده و 302 نفر از خدمات امدادی لازم بهره بردند.

وی با اشاره به نجات ٧٧ تن از حوادث 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: 54 تن به مراکز درمانی منتقل شده و ٩٨ تن از خدمات درمان سرپایی و 25 تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند و 10 مورد نیزز عملیات رهاسازی انجام شده است.

 

کد خبر 330463

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha