مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
۰ نفر

سامانه جامع توزین و آمار پسماند در کل شهر تهران و مجتمع پردازش و دفع آرادکوه به بهره‌برداری رسیده است و می‌توان به‌صورت آنلاین آمار توزین، زمان و مکان بارگیری و تخلیه خودروهای حامل پسماند را تهیه کرد.

 از چندي پيش سازمان پسماند شهر تهران به‌منظور كسب داده‌هاي دقيق، راه‌اندازي سامانه جامع توزين و آمار پسماند را مورد توجه قرار داد كه به گفته مديرعامل سازمان در مهرماه سال‌جاري اين سامانه در تمامي سطوح پايتخت به بهره‌برداري رسيد و شامل 2بخش مياني و مديريت تحت وب است كه در پرتال شهرداري تهران فعال است. حسين جعفري با اشاره به بخش مياني اين سامانه گفت: اين بخش به كسب اطلاعات از فرايندهاي اجرايي ايستگاه‌هاي مياني خدمات شهري و مركز پردازش و دفع آرادكوه مربوط مي‌شود؛ به‌طوري كه داده‌ها از اين مراكز دريافت و براي پردازش تحت وب به سرور منتقل مي‌شود.

جعفري به گزارش‌گيري و رصد روند كار باسكول توسط دوربين پلاك‌خوان تحت سامانه جامع توزين و آمار پسماند اشاره و تصريح كرد: خودروي حامل پسماند با ورود به ايستگاه‌ توسط باسكول توزين شده و مشخصات آن با توجه به اطلاعاتي كه از قبل در سامانه به ثبت رسيده به‌وسيله دوربين پلاك‌خوان تأييد مي‌شود. به اين ترتيب تاريخ، مكان و مقدار پسماند تخليه شده به‌طور دقيق مشخص مي‌شود. سپس پسماند ورودي در ايستگاه مياني تخليه شده و در اين مرحله بارنامه الكترونيكي با مشخصات كامل صادر خواهد شد.

وي ادامه داد: پسماندها توسط سمي تريلرها به مجتمع پردازش و دفع آرادكوه انتقال يافته و پس از توزين بنابر ماهيت‌شان وارد خطوط پردازش يا دفع مي‌شوند. در اين مرحله با استفاده از سامانه جامع توزين و آمار پسماند، كنترل ورودي و خروجي كاميون‌هاي حامل پسماند از منظر مديريتي به آساني قابل بررسي است.

کد خبر 349892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha