دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ملانیا ترامپ، همسر و بارون، کوچک‌ترین فرزند دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا احتمالا در برج ترامپ در منهتن می‌مانند؛ تصمیمی که یک اقدام غیرمعمول دیگر برای این رئیس جمهور جنجالی محسوب می‌شود.

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ و بارون ترامپ پسر ده ساله‌شان به خاطر مدرسه او در برج ترامپ واقع در منهتن باقی خواهند ماند و "هر زمان که لازم باشد" ‌به واشنگتن سفر خواهند کرد.

یکی از منابع نزدیک به تیم انتقال ترامپ گفت: ملانیا به شدت به بارون وابسته است و وابستگی آنها در جریان کمپین انتخاباتی بیشتر شده است. این کمپین برای بارون بسیار دشوار بوده و ملانیا امیدوار است تا بتواند پسر کوچکش را از تنش و بی‌نظمی‌ دور نگه دارد و این اختلالات را به حداقل برساند.

بارون ترامپ به تحصیل خود در مدرسه‌اش واقع در منطقه "آپر وست ساید" ادامه خواهد داد که طبق گزارش‌ها معمولا مادرش در آخر روز به دنبال او می‌رود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک پست، تدابیر امنیتی شدت یافته در محل سکونت آنها در برج ترامپ احتمالا ادامه خواهد یافت چراکه اطراف این ساختمان از زمان انتخابات ریاست‌جمهوری مملو از طرفداران، معترضان،خبرنگاران و عكاسان و مردم عادی است.

یک منبع دیگر به روزنامه نیویورک پست گفت: احتمالا بارون ترامپ با یک خودروی امنیتی به مدرسه برده خواهد شد و تیم ماموران امنیتی هر روز صبح مدرسه را بازرسی خواهند کرد.

روزنامه نیویورک تایمز اخیرا گزارش داد که دونالد ترامپ با مشاورانش درخصوص این‌که چند روز در هفته را باید در کاخ سفید سپری کند، صحبت کرده است.

برج ترامپ از نظر تامین امنیتی مکان دشواری برای تیم کاخ سفید است چراکه مردم عادی به راحتی می‌توانند به این برج داخل و از آن خارج شوند.

تنها رئیس‌جمهور آمریکا که به طور تمام‌ وقت در کاخ سفید زندگی نکرده، جورج واشنگتن بوده است.

در همین حال، ایوانا همسر سابق دونالد ترامپ نیز از رئیس‌جمهور منتخب خواسته تا او را به عنوان سفیر جمهوری چک منصوب کند چراکه "به خوبی این کشور و دیگر نقاط جهان را می‌شناسد و آماده است که به آمریکا خدمت کند."

ایوانا گفت: من سه کتاب نوشته‌ام که در 40 کشور و به 25 زبان مختلف ترجمه شده است. من با نام ایوانا کاملا شناخته شده‌ام و به فامیلی ترامپ نیازی ندارم. اگرچه همسر سابق من به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده اما قصد ندارد زندگی شخصی‌اش را تغییر دهد.

او افزود: صادقانه بگویم به نظر من برج ترامپ و نیویورک بهتر از کاخ سفید است اما دونالد حق دارد. او گفته اگر روسای جمهور متعددی قبل از او در کاخ سفید زندگی کرده‌اند پس او نیز می‌تواند این کار را انجام دهد.

کد خبر 353202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha