همشهری آنلاین: رئیس جمهور در پی حادثه قطار سمنان که منجر به کشته و مجروش شدن تعدادی از هموطنان شد، دستور بررسی، موضوع، اقدامات لازم برای درمان سریع‌تر مصدومان و معرفی مقصرین احتمالی این حادثه شد.

روحانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی خطاب به معاون اول ردیس جمهوری به این شرح است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس جمهور

سانحه دردناک برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیزمان و از جمله پرسنل خدوم راه‌آهن گردید، باعث غم و اندوه فراوان گردید.

لازم است فوراً دستگاه‌های مسئول، به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی نسبت به بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ و معرفی مقصرین احتمالی اقدام نمایند و تمام اقدامات و تمهیدات فنی و مدیریتی را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دلخراشی پیش‌بینی و اجرا نمایند.

همچنین ضروری است همه دستگاه‌های امدادی و استانی، به‌ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام اقدامات لازم را برای درمان سریعتر مصدومان به عمل آورند.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده‌های محترم داغدیده، از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه ناگوار مغفرت و رحمت، برای عموم بازماندگان صبر و برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل و سلامتی کامل مسئلت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 353596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha