همشهری‌آنلاین: چهارمین نشست تخصصی آموزشی «آیین آواز» به بحث و بررسی با موضوع آسیب‌شناسی آواز ایرانی اختصاص دارد که با حضور هوشنگ فراهانی و اجرای رضا رضایی پایور و گروه همراه برگزار می‌شود.

روابط عمومی آیین آواز ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین نوشت: در این برنامه که به مدیریت و اجرای علی شیرازی (روزنامه‌نگار و آوازپژوه) برگزار می‌شود هوشنگ فراهانی به عنوان موزیسین و قوم موسیقی پژوه و مولف و مترجم برخی از  آثار به همراه شیرازی به بحث و بررسی درباره مشکلات و مسایل مبتلابه در آواز ایرانی می‌پردازند.

 در این برنامه همچنین رضا رضایی پایور آوازی را در مایه ابوعطا اجرا می‌کند که  مسعود نجفی (آهنگساز و نوازنده سنتور) و سیاوش عبدی (نوازنده تمبک) او را در این اجرا همراهی خواهند کرد.

 فرهنگسرای ارسباران سه شنبه 16 آذر از ساعت 17 میزبان هنرمندان و هنردوستان در چهارمین نشست آیین آواز خواهد بود و ورود تمامی علاقه‌مندان به این برنامه آزاد است.

 آیین آواز نشستی است ماهانه که با هدف ارائه بحث‌های تخصصی و آموزشی و همچنین معرفی خوانندگان جوان و تجلیل از پیشکسوتان هنر آواز شکل گرفته و ورود تمامی علاقه‌مندان به این برنامه آزاد است.

کد خبر 353650

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha