جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
۰ نفر

رامین سلیمی یکتا: آنتوان گریزمن متولد ۲۱ مارس ۱۹۹۱، بازی حرفه‌ای‌اش را با رئال سوسیداد شروع کرد، در پنج سالی که در این باشگاه حضور داشت در ۲۰۱ بازی ۵۲ گل به ثمر رساند.

آنتوان گریزمن عضو باشگاه آتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه می‌باشد.

گریزمن

در سال 2014 در ازای 30 میلیون یورو به آتلتیکو مادرید منتقل شد. در بازی حرفه‌ای‌اش در اسپانیا بیش از 90 گل زد.
گریزمن
گریزمن در سال 2010 در حالیکه فرانسه میزبان یورو زیر 19 سال بود در تیم ملی بازی کرد.آنها در این تورنمنت قهرمان اروپا شدند.

در سال 2014 گریزمن برای اولین بار برای تیم ملی بزرگسال فرانسه به میدان رفت و همان سال در جام جهانی به تیم ملی کشورش کمک کرد تا به یک چهارم نهایی برسد.

در جام جهانی 2014 بخاطر مصدومیت فرانک ریبری مقابل پاراگوئه به میدان رفت و اولین گلش را برای تیم ملی به ثمر رساند این بازی 1-1 مساوی شد.

در یورو 2016 اگرچه همراه خروس‌ها نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد و در فینال با نتیجه 1-0 از پرتغال شکست خورد، ولی به‌عنوان بهترین گلزن یورو ۲۰۱۶ شناخته شد و کفش طلا را دریافت کرد.گریزمن در این تورنمنت در تیم منتخب جام هم قرار گرفت.
گریزمن با ثبت ۶ گل و با سه گل اختلاف نسبت به رتبه دوم، آقای گل یورو لقب گرفت. او در این جام دو پاس گل داد.

گریزمن

در لیگ قهرمانان اروپا 2016 گریزمن دوگل بسیار حساس در مقابل تیم روستوف به ثمر رساند تا با نتیجه 2-1 روسوف را شکست دادند.گریزمن در این مسابقه بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

گریزمن

در سال 2016 همراه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید،لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا ،به عنوان سه نامزد نهایی برترین بازیکن مرد سال 2016 جهان معرفی شد،که در نهایت ستاره ۳۱ ساله تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید برای چهارمین بار این عنوان را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرد و در یک قدمی لیونل مسی، فاتح ۵ توپ طلا قرار گرفت. گریزمن هم بعد از لیونل مسی نفر سوم شد.

گریزمن

کد خبر 355635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha