همشهری آنلاین: مشاورعالی نظامی فرماندهی کل قوا گفت: القاعده مانند داعش زائیده فرقه وهابیت است با این تفاوت که چند سال قبل از آن در افغانستان متولد و بعدها درعراق نماینده القاعده انشعاب شد و داعش را بوجود آورد.

فیروزآبادی

 به گزارش دفتر ارتباطات مشاورعالی نظامی مقام معظم فرماندهی کل قوا، سرلشکر فیروزآبادی در بیانیه ای افزود: تروریست های النصره و احرار الشام که درسوریه درکنار داعش مردم بی گناه و مظلوم را کشتار کردند، تفاوتی با داعش ندارند، جز این که نام های جدیدی برخود نهاده اند. بوکوحرام درآفریقا نیز ازهمین فرقه است.

درادامه این بیانیه آمده است: امروز وهابیت، داعش و القاعده دشمنان وحدت و استقلال کشورهای اسلامی و آرمان والای رسول گرامی اسلام (ص)‌ هستند. ملت ها به خصوص جوانان غیور و دلداده اسلام بایستی مراقب آنها باشند.

«امروز تکفیری ها آلت دست کفار و مشرکین هستند و برای آنها کار می کنند و عبرتی که بایستی از ملت های مظلوم افغانستان، عراق و لیبی و اکنون سوریه و یمن بگیریم، این است که دست وحدت به هم بدهیم تا در برابر جبهه کفر و استکبار و جهل و انحطاط یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود بایستیم تا قرآن و نام رسول اعظم اسلام و آموزه های الهی راهنمای بشریت قرار گیرد و مسلمانان متحد و سرافراز در کشورهای مستقل زندگی کنند».

کد خبر 356490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha