همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در حال بررسی بحث فساد مالی در فوتبال است و از این موضوع به راحتی عبور نمی‌کند.

سازمان بازرسی

ناصر سراج در گفت‌وگو با ایرنا، مسائل مالی در فوتبال کشور را «بسیار بد» ارزیابی و خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان بازرسی در فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های دولتی مستقرند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا این سازمان در بحث فساد اخلاقی در برخی آموزشگاه‌های فوتبال وی‍ژه کودکان و نوجوانان هم ورود می‌کند یا نه، گفت: وارد این مسائل در فوتبال نمی‌شویم و از آنجا که بیشتر باشگاه‌های فوتبال خصوصی است متاسفانه سازمان بازرسی حق ورود ندارد.

سراج در عین حال خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی با این همه، هم در رابطه با مبلغ و هم در رابطه با مسائل خود افراد در حال بررسی موضوعات است و در تیپ دولتی درباره مسائل مالی و املاک ورود می‌کند.

پرونده فساد در فوتبال موضوعی است که بحث آن حدود 2 سال پیش در سازمان بازرسی مطرح شد و در زمان حاضر هم نیروهای این سازمان در فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های دولتی مستقرند.

اخیرا خبرهایی مبنی بر وقوع فساد اخلاقی در برخی باشگاه های خصوصی ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شده است و والدین نسبت به این موضوع ابراز گلایه کرده‌اند.

کد خبر 357486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha